Min alla fjärtans dag "present"

För nån vecka sedan bad jag min karl göra en tavellist åt mig!


Och nu är den upphängd och klar =)



Mycket bättre än dom fula tavlorna som hängde där tidigare! Va sjuuukt less på dom bleka fis tavlorna!

Dumt att köpa tavlelister då man har en handyman ;-)
Men har ju en tavellist från mio på ingång!
Att jag inte tänkte på att man kan lejja M till att göra sånt innan jag köpte en!



Känner mig så sprallig och glad... Underbar känsla!
Längtar till vårsolen kommer och värmer upp oss lite!



Kan inte va mer lycklig än va jag är just nu!

Nu laddar jag för en halvtimme på crosstrainern uppe på MB och efter det blir det en halvtimme i solen!
Underbart!
Och det blir tacopaj till middag med en sallad och creme fraiche! Jisses så gott!

Ps Är bara ett hekto ifrån mitt första delmål, wohooo!!! ds


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack vad gullig du är! Tycker dock inte att jag ser speciellt gravid ut än :P Men när jag ser mig på bilder, så fattar jag!! :D Börjar dock inse att allt det här ska bort sen också... Huvva.. Men jag är motiverad!! Blir perfekt att få på vårkanten, med många promenader med vagnen! :)

2011-02-17 @ 15:04:51
Postat av: sara

Härligt inlägg vännen, man blir glad av att läsa ho dig. Du verkar ha mycket energi för tillfället. Skönt!! Kan du skicka lite till mig..hihi

Barnen har sportlov nästa vecka, så det är bara en skoldag kvar. Alexander fyller år nästa vecka också så det blir lite firande av honom. Ska nog åka och bowla, det var hans önskemål iallafall :)

Idag har vi varit på mammagruppen. Jack är alltid så glad av att träffa andra barn han bara skrattar hela tiden. Men nu är han helt slut. Han har snart sovit i tre timmar. Det jobbiga är bara att han vaknat tre ggr redan och gallskrikit. Så tar det en liten stund sen somnar han om igen. Så det är knappt lönt att själv försöka sova.

Mmmm sol och värme vill man ha. Har nog inte riktigt fattat än att vi bokat resa och att min bror ska med denna gången. Känns så långt bort och jag bara förtränger att man måste ta på sig bikinin igen :( Älskar sommaren, men inte så kul att gå i badkläder...

Nä nu vaknar lilleman igen, kram

2011-02-17 @ 15:15:12
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Blev toppen med tavellisten!!! Å guuuuuuuuuuuud skicka lite av din energi å motivation till mig please??? Kom just in från tårtgluffs hos grannen... :-/ Du är jätte duktig!!!

2011-02-17 @ 19:24:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Detta blev kanonsnyggt!!! Längtar tills resten kommer upp oxå! ;)



PUSS IGEN!!!!

2011-02-17 @ 21:23:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Victoria

Blev ju jättebra med tavellisten! Å du gör de så bra med träningen :) Kram

2011-02-18 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0