Fullt upp!

Ett år äldre har man hunnit bli sen jag sist skrev!
Jisses amalia, redan 31 år! Tiden flyger verkligen fram!

Dom sista julklapparna håller på att fixas/beställas. Sen äre klart!

Ikväll blire knäck kokning och lakritskola måste göras!
I helgen planerar vi en tripp till Lycksele. Dom gör om djurparken till en julpark!
Och barnen ska få se tomten =)
Hoppas på bra väder bara!

I lördags va jag ut på hotellet. Lite folk men trevligt. Trevligast va det ju innan. Jag och Malin fixade och piffade
;-) Fick mycket god middag av henne och LG.



Jag och min älskade Malin i lördags


Nä nu ska här röjas upp i köket och barnen ska läggas så vi kan fixa massa julgodis!



Vi ses när vi ses! Har som fullt upp nu några dagar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Nina, men i dagsläget blir jag kräk färdig när jag ser mig i spegeln. Men det skulle vi väl ta tag i efter nyår? ;)



Kanske måste ta mig en sväng på 44an, vill ha en oversize tröja. Undra om dom har någon sån där?

Ha en jätte bra helg, lite avis är jag på djurparken. Men vi är bjudna på middag i Åsele av Jessica och Emil Persson. Risk att det blir livat :-P



Sköt om dig! Kram

2011-12-16 @ 10:11:02
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Var den svindyr? Kanske måste dit och kika :)



Vi sitter i samma båt Nina, men efter nyår MÅSTE jag iaf försöka mig på nåt drastiskt.

2011-12-16 @ 12:28:11
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så härligt att ni haft en godisgörar kväll!

Här är vi inte så förtjusta i varken knäck eller kolor (som tur är!!!) och nöjer oss med lite tryffel och något annat lätt som barna kan vara med å göra. Å det var ÖGON inte öroninflammation som misstänktes på Luran, å ja lite röd är hon i ögonen men inget var än så länge peppar peppar Så vi kanske klarar oss. Det var min kompis Lena som äntligen har lyckan att få bli gravid <3 Ha nu så skoj på er tripp till Lycksele, är lite avis, men Bogge hatar att åka bil så vi fick stryka det från vår lista... :-/ Knappt vi tog oss till Åsele i dag för hans skrik... Ha en fin helg!

2011-12-16 @ 23:44:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenni

Nämen hoppsan, har du hunnit fylla år!

Grattis i massor i efterskott! :-)



Missat massor här ser jag, fina kort du tar. Ni verkar ju haft kul på hotellet också, ångrar dock inte att jag inte följde med...jag tror jag får desto roligare om jag bara går ut få gånger ;-)



Hur går det förresten med Levaxinet, fått någon ordning på det än?

Kram

2011-12-17 @ 19:29:55
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Miranda

31!!!!? du är ju rena ungdomen...Jag är ju en gam´käring (= Vet inte hur länge sedan det var jag var på Hotellet sist...inget jag saknar direkt ;-)Ha en fin 4:e advent!

2011-12-17 @ 19:45:22
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas Anton skötte sig i bilen å att ni fick en fin dag! KRAM

2011-12-17 @ 22:24:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0