Natusan first touch bath & oil

Fick erbjudande av Buzzador att testa Natusan first touch bath & oil!

Så jag drog ihop några vänner och buzzade lite ;-)
Med nybakta bullar och massa surr och utdelning av små prov flaskor!

 

Använder Natusan till mina barn sen tidigare och är hel nöjd med deras produkter

 



Fast vi har Natusan bedtime bath. Det är lite doft på den och det gillar jag.

 

Fast dessa produkter är parfymfria och passar till barn med känsligare hud.

 

Tycker det är roligt att få hem gratis produkter ;-)

Så bli en buzzador du med!

Ange gärna att just du blivit värvad av Ninnuz ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Längtar oxå tills imorrn!!!! :) Kramen och pussen <3

2011-04-12 @ 21:45:32
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag förstår det, André var också ledsen och jag grät, trots att jag inte kände Einar och det känns lite som att jag inte har rätt att reagera. Men man kan inte hjälpa att känslor rörs upp och man blir så medveten om livet och döden och många stora, tunga och jobbiga känslor och frågor rivs upp.



Ja verkligen, trodde inte att det skulle vara så mycket blandade känslor inför förlossningen.. Börjar bli riktigt nervös faktiskt,inte för smärtan utan för allt man inte vet om hur det sätter igång, när osv osv..



Nej vi har inte någon babysitter ännu, så vi tar jättegärna emot en om du har en till övers :)



Kramar!

2011-04-12 @ 22:46:46
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men jag tror minsann vädergudarna hörde din önskan, för se vilket toppenväder det verkar ska bli i dag, bra, då kan man smyga sig utomhus då gubben jobbar natt å behöver få sova... Önskar er en ljuvlig dag i soooooooooooooolen :-D KRAM

2011-04-13 @ 07:38:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag har aldrig tyckt om Natusan till barnen, de blir jätteirriterade av deras produkter. Tvättservetterna t.ex. får de sår av:( Men det kanske är annorlunda med det parfymfria? ICA:s märke går hur bra som helst, oavsett om det är parfymerat eller ej!



Bilder på toaletten ska jag försöka fixa så snart som möjligt, bara jag får Freddan att skicka över före-bilderna åt mig från sin mail:)



Hoppas ni har en fin dag, här ska jag försöka ta itu med trappmålningen i eftermiddag.. Får väl se hur det går med det;)

Kramen

2011-04-13 @ 10:43:22
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0