Kommer att hamna i paltkoma!

Igår så blev mina små killar friserade hos vår privata frisörska, momma!
Glömde ju att knäppa kort på Melvin men han blev lika stilig som vanligt ;-)




Lite brydd på vad som ska hända, inte varje dag man får sitta i diskhon ;-)




Det tar sig!




Ja det va hår precis överallt! I vattnet, på Sam! Men det gick över förväntan! Duktig kille ♥



Sommarklippt liten kille i leksakslådan!

Idag ska vi vara nere hos momma och leka.
Där kan man springa runt och leka en massa. Finns ju traktorer, trehjuling och andra leksaker där. Sam är älskar ju att vara ute! Så mellis ska vi äta utomhus idag!

Kl 15.15 ska jag på akupunktur igen. Denna gång blir det 5 nålar!

Och sen till middag så blir det min favorit rätt!!!




PALT!!!!

Och känner jag mig själv rätt så kommer jag äta tills jag inte kan andas! Samma sak varje gång ;-)
Men är helt tokig i palt och äter det kanske tre-fyra ggr per år! Så jag kan som inte sluta äta förrän jag inser att det är försent och paltkoman kommer som ett brev på posten!
Men det är såååå värt det!

Ha en underbar dag mina vänner, för det ska vi ha
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är för jäkligt med sådana som ser ut som streck trots att de precis fött barn. Fusk!

Men jag känner mig faktiskt fin när jag är gravid. Till skillnad emot annars..hihi

Palt har jag aldrig provat, det får du bjuda på när jag kommer upp ;) Här hemma blev det midsommarmat idag. Mmm..så gott det var. Bara jordgubbarna som fattades.

Hoppas det gick bra med akupunkturen idag. Håller mina tummar att du snart är kvitt huvudvärken för gott.

Så fin Sam blev i sin nya frissa. Magnus brukar ta Alexanders hår med trimmern. Enkelt och billigt ;)

Nu kommer snart grannarna in på lite fika. Ses ju inte på länge sen för när vi kommer hem så är de på semester.

Kramis

2010-06-01 @ 17:07:25
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilket fint inlägg du knåpat ihop från Tims dop :-) Å inte ser jag någon valross inte, bara en tokvacker gravid tjej <3 Låter som om du haft en toppen dag idag, själv har jag shoppat loss i Lycksele, finns ju såååååå mycket fint till barnen ler Kram kram!

2010-06-01 @ 17:56:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhhh..., vilken stilig liten sommargrabb!!! =) Ni har tur som har en sådan duktig privatfrisör! och visst har vi tur som blir bjudna på middag. Fick ett meddelande om middag os farmor och farfar idag. Så jag packade Tim och Asterix och brummande iväg. Leverbiff och hemmagjord rabarberpaj till efterrätt bjöds det på. Så nu kan jag meddela att även jag lider av en slags koma ;p

Hoppas att det gått bra på akupunkturen och att huvudvärken börjar ge med sej snart.

Massor med kramar till er.

2010-06-01 @ 18:45:45
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Solen skiner och himlen är blå!!

Genast blir man på bättre humör :)

Synd bara att man har fullt upp med städ och packning idag. Men man hinner kanske sätta sig en liten stund där ute och njuta :)

Nu ska jag käka lite goda rester från gårdagens middag...mums ;)

Stor kram till världens bästa Nina

2010-06-02 @ 11:39:53
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therése

Hahaha...underbara unge! :-)

Och va smart att sätta honom i diskhon!

Men visst är det väl lite kul att dom genast ser lite äldre ut när dom blir kortklippta!



Palt har jag faktiskt aldrig ätit...känner tyvärr ingen som kan laga det (verkar ju lite invecklat att laga tycker jag!)



Ha det nu så fint, Nina...KRAAM!

2010-06-03 @ 10:33:26
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0