Det är trist!

Ja jag brukar ha mellan 110-150 unika besökare varje dag! Och kan ha över 300 på sidvisningar!
Men hur många lämnar ett fotspår?? Inte många alls... Och det är ju jätte tråkigt!
Det är roligt med kommentarer och speciellt om det är någon okänd som man inte vet om som läser min blogg. Man får mer motivation och det är roligare att göra inlägg då man får mer respons!

Just nu är schemat smockfullt. Man har knappt tid att andas känns det som! Men roligt är det!
Idag har det blivit sommar i köket, Melvins rum har blivit städat och en överraskning väntar där på han! Han fyller ju 9 år på torsdag! Min stora pojke ♥ Och som tur är så ska jag få ha han torsdag-fredag!


Imorron ska jag och Sam vara Miro vakt.
Sen ska jag bjuda mina föräldrar på middag!


 

Sam är ju tokig i skor. Och provar ju gärna våra skor oxå! Här har han stoppat in sina små fötter i mina fula "foppisar"



Man kan dansa i dom...



Och även leka! Men att gå i dom går ju inte!

Sam håller på att få tänder. Vilket gör han på inte så bra humör! Och med en mamma som har huvudvärk + en fruktansvärd ischias blir det hela inte bättre =p
Men vi biter ihop och försöker ta oss ur detta levande ;-)

Nu ropar sängen på mig! Kvällströttheten har åter infunnit sig i mitt liv. Slapp den i nån vecka iaf!



Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja visst är det trist att så få kommenterar, är som roligare med liiite respons iaf :-)Och grillkväll låter super mysigt!!! Definitivt säger jag!!! Ska skura up altan här i morgon tänkte jag om lillebror samarbetar å inte är så snorig. Å den 1 juli, torsdag kl 18.00 är det inredningsparty, så boka in det å sprid det till dem som är intresserade. Sov nu så gott!!!

Ps blir ju riktigt nyfiken på Melles överraskning s Ds

2010-06-08 @ 21:37:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja visst är det trist med lite kommentarer, antar att jag själv är dålig på att lämna spår efter mig, sen kanske inte mina inlägg är så intressanta att folk känner att de vill kommentera ;-P



Vi är då också riktigt dåliga på att hälsa på hos folk :-/ Helgerna skulle ha varit några dagar längre :-)



Kram

2010-06-08 @ 21:49:52
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Kia

Jag vet! Jag känner så jag med. Så många som tittar in dagligen! Och knappt nån som kommenterar? Jag vet att jag är dålig jag med så jag är inte bättre! ;)

Nyfiken på melles presenter jag! ;)

Kram

2010-06-08 @ 22:02:37
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, visst är det fruktansvärt tråkigt att så få lämnar komentarer, när man ser huuuur många som är inne och hälsar på. Och dessto tråkigare blir det att skriva. Man får som så mycket mindre motivation!

Hoppas iaf att din huvudvärk gett me sej och att ischiasen är bättre den med.

Nä, nu ska jag se om jag kan få till ett litet inlägg och sedan hopp i säng.

Sov så gott vännen, så hoppas jag att vi ses snart! <3 Massor med kramar!!!

2010-06-08 @ 22:50:52
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja blogglusten försvinner när responsen är liten, har också funderat på en förändring, inte att sluta men blogga i ny tappning... får se vad det blir med det. Å klart din mamma kan komma lite senare, eller så skjuter man på det till 18.30... får se vad konsulenten säger. Ha det finast, nu ska snor Holger å jag kojsa :-) Kram!

2010-06-08 @ 23:10:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna

Hmm jag brukar känna samma sak, dock är jag sjuuukt dålig på att kommentera så jag är väll inte bättre själv :)

2010-06-09 @ 07:58:07
URL: http://nsominorrland.com/
Postat av: Jeanette Vallin

Hej! Lämnar en liten kommentar för att visa att jag läser här emellanåt :)

2010-06-09 @ 08:49:46
Postat av: Catarina

Kommer ner m cykelsadeln någon dag...

ja, jag brukar ju titta in här ibland ;)

KRAMEN och hoppas du mår bättre i kroppen

2010-06-09 @ 09:45:28
Postat av: Eva

Tro mig, du är jätte fin:) Du har ju åtminstone en gravidmage, en annan ser och känner sig bara fet som vanligt. Men lite har min mage också börjat puta, men det kan ju vara fläsket som jag hade där innan som putar också. haha. Hårdare känns den iallafall.

Illamåendet är under kontroll, vissa dagar iallafall. Mår ständigt illa men inte så att jag inte orkar leva. Värst är det när jag ätit något, då vill jag bara spy. Dessutom har jag också fått någon jävla huvudvärk, på vänster sida vid tinningen. Den går fan inte bort! Och då kan jag säga att jag aldrig brukar ha ont i huvudet! Suck!

Så jag lider med dig och din huvudvärk vill jag lova.



Haha, ja det här med telefon gjorde jag nog bort i min ungdom.. Alla blir tokig på mig nu när jag aldrig svarar i telefon. Men då brukar dom oftast söka mig på Markus telefon;)



Sparkar lillAn mycket? Jag är säker på att ni får en tjej denna gång;)



Kram kram

2010-06-09 @ 11:00:48
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: nadja

Ja, inte känns det värt att putsa dessa fönster egentligen som de ser ut.. Tror det är en massa färgskvitter på dem också efter att de målade om husen? Det går iaf inte få bort..



Känner igen tröttheten du beskriver.. Jag la mig halv åtta nästan varje kväll under hela graviditeten, man kände sig lagomt social:)

Kram

2010-06-09 @ 11:09:53
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej,

Jag tänker ofta att jag ska kommentera, men så vet jag aldrig vad jag ska skriva. Men jag kikar in varje dag, ibland flera gånger om dagen. Och jag älskar att läsa din blogg å se bilder, det gör att det känns som om jag och André kommer lite närmare Andrés släkt, ofta läser jag och André din blogg tillsammans :)



Själv har jag låst min blogg, jag är inne i en riktig depp-svacka och det blir bara massa klagan och tråkigt i bloggen just nu.



Vi måste styra upp någon träff i sommar :)



Kramar

2010-06-09 @ 11:31:28
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Ida

Men du skriver intressant, det var inte så jag menade. Jag tycker det är jättekul att läsa dina inlägg och se bilder på söta Sam :-) Däremot är jag dålig på att kommentera, jag tänker ofta att jag ska göra det senare ;-P men då kommer det en massa annat emellan :-/



Kram

2010-06-09 @ 11:50:11
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja, jag är riktigt dålig på att kommentera... skäms Men oftast när jag är inne på datorn, så blir det till att snabbläsa bloggar och kolla mailen. Hinner knappt uppdatera min blogg. =(

Vilket är trist, vet ju att mamma allra helst vill se bilder på barnen....

Hoppas att du får må bra snart, och att sommarvärmen dyker upp. Snart är det midsommar, och då vänder det igen(!!!) =(

Kram

2010-06-09 @ 12:01:57
URL: http://mamabeas.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja visst får man lite ångest när man ser ett så perfekt hem, jag började städa köksskåpen men har nu tagit ett break, får ta några dag för dag... shit alltså vad skräp man samlar på sig!!! Å jag är lätt på på måndag om bara alla är friska här hemma, bra ide av dig å Elin :-) Kram kram

2010-06-09 @ 18:16:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: 2BarnsMamman

Håller med om att det blir roligare att blogga om man får lite respons på det man skriver.



Låter som du hinner med mycket trots dina krämpor! Ha det fint! Kram kram

2010-06-09 @ 20:44:02
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: Vendela

Ja fy tusan vad trist med läsare som inte kan bemöda sig om en liten kommentar. Delvis därför jag tappat lusten att skriva....



Men usch vad jobbigt det låter med huvudvärk och ischias - din stackare!! Blir det inte något bättre alls med akupunkturen? hoppas det släpper snart så du kan njuta resten av graviditeten!



Kramis kramis <3

2010-06-09 @ 21:02:34
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jistanes har du så många som läser? Och jag som är superlycklig när jag kommit upp i 20 st :D

2010-06-09 @ 21:15:52
URL: http://mamaja.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kikar in ibland :-) Är rolig att läsa om andra gravidas vardag, men jag är dålig på att kommentera. Hoppas att du mår bra och att magen växer! Kram//Sara

2010-06-09 @ 21:16:20
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Bus

Tittar in för att se vad ni sysslar med.

Ska tillbringa fredag till söndag uppe i Dorro. Kanske ses vi då? Kram till er.

2010-06-09 @ 21:20:21
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com
Postat av: Marianne

Hinner knappt läsa bloggar nu för tiden, att det ska vara så stressigt med sommar... huvva! Men nån gång ibland slinker jag in i alla fall, men de vet du ju.

Melvin är rolig han, han har bokat kalas på två ställen, beställde mat och tårta så jag har handlat en massa för det å sen säger han att han ska till dej och fira ;) Inte lätt att bo på två ställen!

Men kalas på fredag kl 12 antar jag att han ska ha här eller?? Han har då bjudit sina nära till det iaf.

Ja tänk så, att det måste genomlevas det onda och sen kommer snart livet ljusna med små risgryn och bebis.

Kram

2010-06-09 @ 21:59:19
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sara - Wilda Stenlyckan

Hihi.. jag är så glad för de kommentarer jag får. Bloggar inte så mycket nuförtiden.

Men visst blir man nyfiken på vilka alla är!

Vad skönt att allt såg bra ut på UL! Här har det varit full rulle i magen sen v.16. Har kännt varje dag sedan dess och det har bara ökat och ökat. Maken fick känna i v.16+6 :-) Nu sover nog aldrig bebis känns det som. Men det är skönt för man behöver inte oroa sig så mycket.

Wilda heter vår hund :-) Hon är en riktig vilding!

Ja nu är det snart dax.. Hoppas bara att maken hinner hem från Norge innan det bär iväg till Lycksele.

Kram Sara

2010-06-09 @ 22:09:26
URL: http://wildastenlyckan.blogspot.com/
Postat av: Tomas

Självklart läser jag ju, det vet du. Men jag orkar sällan kommentera. Brukar plöja bloggar mitt i natten när jag kommit hem och till ro, som nu. Lång dag på jobbet. Suck o fy. Men nu har jag gett lite respons. Keep up the gooood work. KRAM!

2010-06-10 @ 00:43:27
Postat av: Eva

Men det gör ju inget om magen blir stor heller;) Det är bara fint det också:) Därimot kanske det inte är så roligt med stor mage om man har lätt för att få ont i rygg och fogar, tänkte mest på trycket som blir. Jag var ju, enligt alla andra, enorm med Adrian. Vilket jag förvisso inte tycker själv när jag tittar på kort som är knäppt 3 dagar innan jag snittades. Jag hade ju bara en mage som växte rakt ut, inget på sidorna. Den här gången växer jag nog runt om, så man lär ju va lika bre som man är kort. haha.



Förstår att det är lite jobbigt att kuta efter den där lille busen. Såg allt hur han försökte smita från mormors gård en dag och du efter i full kareta. haha.

Vilken tur att du bara behöver ha huvudvärk 2 ggr i veckan istället för konstant, men 2 ggr i veckan är ju också för mycket tycker jag.



Kram

2010-06-10 @ 12:14:44
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0