Periodare...

När det gäller att läsa böcker så är jag en periodare!
Nu har jag inte läst en endaste bok sen Sam föddes.
Men medans jag va gravid och bara va hemma om dagarna så hann jag plöja igenom ett antal böcker!
Bäst tycker jag om thrillers och spännande böcker! Deckare och kriminal böcker!

Nu känner jag att det börjar bli dax för att läsa igen!

När barnen har somnat, mörkret har lagt sig, Ja då äre ju helt underbart att få tända massa ljus och kura ihop sig i soffan med en spännande och nervkittlande bok!

                                                 

Har någon av er läst någon av dessa böcker?
Jag gick på bibblan igår medans Melvin sprattlade runt i badhuset med sina vänner.
Så jag föll för dessa två!
Har aldrig läst någon bok av Leif Silbersky förut.
Karin Alvtegen däremot har jag läst och hon är skriver bra böcker så jag tror inte jag blir besviken.

                                                

Just i detta nu är min svåger och svägerska i lycksele för att titta på lilla grodan som växer och frodas i Malins mage! Sååå underbart alltså!
Vi längtar efter den lill* =) ♥
Det här med att vänta barn är så otroligt underbart! Att få höra lilla hjärtat slå, att få göra ultraljud och se den lilla göra volter och vinka!
Är sååå glad för deras skull!


Kommentarer
Postat av: sara

Så spännande med ultraljudet :)

Jag har aldrig läst något med nån av de författarna. Har hört att Karin Alvtegen skriver jättebra.

Jag läser också mycket i perioder. Det kan gå ett halvår utan att jag läser. Men just nu avverkar jag bok efte bok. Det är uderbart när man läser en riktigt bra bok.

Ha rdu läst Michel connellys böcker. De är riktigt bra allihop.

Kramis

2009-09-03 @ 14:07:41
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Alvtegen är kanon, men du vet ju att jag tycker det redan :-) Så den kommer du itne att bli besviken på. Själv har jag förbokat läckbergssenaste å så håller jag på men måns kallentofts böcker. Verkar ok. Ja, titta in på Russinets kläder, lite dyra men jäkla bra kvalité - Sam kan alltid önska sig julklappar därifrån av mormor och/eller farmor ;-) KRAM

2009-09-03 @ 14:19:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Håller med dig om att det är härligt att krypa upp i soffan med en bra bok - har ju alltid varit en bokläsare men på sistone har jag inte läst mycket böcker. Ska ta och prioritera lite tid till det; spenderar nog allt för mycket av egentiden vid datorn hi hi



Dessa två som du lånat har jag dock inte läst.



Just ja - nu är de och gör ul - vad spännande!!



Många kramar till dig vännen!

2009-09-03 @ 14:32:03
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är precis som du, en periodare när det gäller böcker, ja kanske annat också för den delen ;)



Har läst Karin Alvtegens Saknad, det var den första boken som jag läst av henne. Det var Therese som tipsade mig om den. Älskar Camilla Läckbergs böcker. Minns att det var någon fler som Tessan tipsade mig om men jag kom inte ihåg, har för mig att det var en manlig författare.

2009-09-03 @ 17:39:28
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Malin

*Vi har haft en helt underbar dag idag vännen! jag skulle kunnat ligga där hur länge som helst och bara få se hur den lilla grodan gjorde volter och vinkade åt sin lille kusin Sam! ;) Du må tro att vi längtar massor efter den. Det känns som en evighet, men egentligen så smäller det väl bara till, så är det januari. Men vilken känsla och helst när den knackar på där inne för att kolla om någon är hemma! =) Det går ju bara inte att beskriva. Saknar er massor vännen! Men imorrn så ses vi äntligen! Massor med dunderstora kramar till er från jag och lilla grodan!*

2009-09-03 @ 19:26:37
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sofi H

jag är oxå världens periodare när det gäller böcker!

I sommar har jag plöjt igenom ett antal, tom böcker på engelska. Ibland förvånar man sig själv alltså ;)



Har inte läst någon av dom böckerna du skriver om, har heller inte hört något om dom. Men när du läst klart kan du väl ge en kvick recension, så jag vet vad jag ska börja på härnäst. :-)



kramkram!

2009-09-03 @ 19:43:44
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hopp!

MMm så nervös inför att träffa hans föräldrar. Men de ska nog gå bra. =)

De blir en hektiskt helg men en mysig sådan. =)

Lillan e tyvärr sjuk idag. Feber och hosta. Inget kul alls.

VA spännande med Malin! Så glad för hennes skull! Mys!!



Ha en underbar dag & helg vännen!

Kramar

2009-09-04 @ 09:30:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: sanna

Det är något fel på bloggen det tar jätte lång tid att komma in =(



Jag är också en periodare i att läsa. Fast nu mot hösten brukar jag ha min tid. Jag har inte läst någon av de böckerna. Men jag ska läsa, nu kommer jag inte ihåg vad den heter så typiskt mig..



Men jag går in så i böckerna att man får knappt kontakt med mig =) Säger sambon speciellt när det är kärleksböcker...



Kramar om

2009-09-04 @ 13:10:38
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0