Hipp hipp hurra!

För Lena-Marie idag =) Idag fyller min söta och goa vän LM 28 år ♥
Så när Melvin slutat skolan tar jag mina barn och travar ut på storberget för att gratulera damen!



LM är en vän som jag haft i många många år! Aldrig har vi ens haft en dispyt! Vi har bara haft en massa roligt ilag!
Älskar denna underbara vän ♥
Och nu har vi barn som det bara skiljer 3 veckor mellan! Hoppas dom växer upp och blir lika goda vänner!

                                              



Å tänk att solen lyser idag med, man blir på riktigt bra humör =)
Sam leker för fullt i babygymet, så roligt att sitta och titta och lyssna på han!
Idag har han sina snygga jeanshängselbyxor dagen till ära!

Ha en underbar dag =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja, solen har en enorm inverkan på hur man mår - man blir så pigg å glad! :-) Men dessvärre har jag fukt i garderoben ,för mina sommarkläder passar minsann inte :-( Får nog börja haka på dig på dina promenader... KRAM

2009-05-18 @ 12:01:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Va kul med födelsedag idag!



Ja man saknar henne massor. Men nu kommer hon snart!! Mysigt!

Åhh va skönt att du har honom denna kort veckan. Då får ni en låååång och underbar helg tillsammans!

Mys nu rejält.

Åhh du får sätta en en bild på Sam i hängslebrallorna tycker jag ju helt klart =)

Kramar

2009-05-18 @ 13:14:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej vännen!

NU ska jag passa på att spana runt lite medan kabeln sitter ihop. Jag blir galen! Har inte haft någon tv, internet och telefon på flera dagar nu igen! =/

Men helgen har gått bra på jobbet! Och idag har jag jobbat! Det blev som jag sa till dej förra veckan, så besöket till veterinären fick vi skjuta upp till nästa tisdag! Tråkigt nog =( Men men, inget att göra något åt.

Det blev en riktigt lång helg i helgen. 6 dagar blir det som jag får jobba innan jag får göra helg.

Men den som väntar på något gott!



Kram kram vännen och hoppas att ni har en bra dag!

2009-05-18 @ 13:52:58
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, nu gäller det att passa på medan LG håller sej på avstånd hemifrån ;) Men herre nån, vad man ligger efter när man missat en massa dagar! Hinner knappt ta igen det!



Jo, jag fick jobba idag och imorrn och onsdag oxå, så nog längtar jag tills jag får göra helg nu. Men då får jag blir ledig fyra dagar från torsdag! =) =). Hur bra som helst!

Längtar efter er jag med! Så en date måste verkligen planeras in snart!

Men absolut måste vi hinna ses något till helgen tycker jag!



Massor med kramar till er!

2009-05-18 @ 15:42:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: anna

åh så söt, underbar bild!

2009-05-18 @ 17:16:59
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: anna

Det är underbart med vänner!

2009-05-18 @ 17:42:53
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0