En natt från H-VETE!!!!

Har ju sommest ont på nätterna och går upp å pinkar väldigt ofta så sömnen är ju inte den bästa!
Men man har som börjat vänja sig faktiskt! MEN inatt blev jag irro som fan! Hade nyss klivit upp för att gå på toa och skulle precis somna om igen då grannarna sätter igång och tok spelar musik kl 2 på natten!!! Why lixom?!
Trodde jag skulle bli tokig! Men efetr ca 30 minuter så tystnade det! Dom är ju crazy. Å frun i det hushållet är ju dessutom hög gravid hon oxå och ska ploppa ut en unge vilken dag som helst!

Aja, fick ju sova till halv tio innan Mikael kom och väckte mig!
Så nu ska man ta en snabb dusch, sen blire fika dejt med Malla! Har inte varit på fiket på evigheter! Så det ska bli trevligt!

Å igår då jag satt här med min goda godis skål så blev jag glad då jag upptäckte att jag va nöjd efter 5-7 bitar! Behövde inge mer götta! Alldeles ypperligt det!

                                                                                


Idag är vi bortbjudna på middag hos mina päron! Va trevligt det ska bli =) Å mamma bjuder ju oftast på kanon mat!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja du alla som har ont verkar få mer ont på natten VARFÖR ??? Kan man inte få sova då ???!!!!



Å ni har det ju så bra ni som har ett sånt super fik!!! Här e det ju knappt öppet å nå fika finns det då inte heller som är nått men dom har bra med mat å lunch å sånt å öl mm men det finns ju överallt annars oxå JAG VILL HA FIKA !!!!!!!

Kanske får åka till Dorro å fika istället !

Jag vet att mamma å mostrarna brukar göra det ibland!

2009-01-10 @ 11:43:11
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch vännen! Vilken natt du fått, kan inte vara värst trevlig med sådana nätter...



Vad mysigt att ni är bortbjudna alltid mysigt tycker jag...



Men vännen nu får du sluta, klart att du kommer att göra det, måste jag påminna dig om att jag vägt 116kg. Jag har också kämpat efter en graviditet, gör det ju nu.



Nu börjar du uppskatta dig för den du är vännen. Sedan är inte vikt allt här i livet. Jag skulle hellre väga för mycket än att ha den här hudsjukdomen.



Du är jätte fin på alla sätt och vis och en underbar son sedan en till som är på vägen. Njut Nina du har ju allt, de där extra kilona är du lät av med sen. Försök att se dig själv som vi alla andra ser dig.....



Ha en fin lördag nu vännen, har haft lite problem med bloggen idag...



Kramar om dig massor

2009-01-10 @ 14:35:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0