Helgens bravader!

Dax för uppdatering! Ska skynda mig medans Sam sover sött!
Å på tal om att sova så sover han fortfarande hela nätterna. Inatt sov han mellan 22.30-08.00, helt otroligt!
Men underbart äre!

I lördags så tog vi en regnig promenad! Det har regnat hela helgen här. Skit trist väder =(
Sen fixade och trixade jag och Malin lite ;-)

For hem, bakade kladdkakemuffins a la Therese! AS GODA!!!! Farligt mumsiga!
Dammsugade och tvättade!

LG , Malin & Asterix kom på middag! Riktigt trevligt! Avslutade med att bjuda dom på muffinsarna, mums!!
Grabbarna drog iväg på ett projekt dom håller på med =P
Jag och Malin satt å surra å fixade lite med datorn!
Å gullade med Sam förstås. Han har nog världens bästa faster lilla Sam! Malin är ju en sån fin och go människa ska ni veta!

När dom for så hyrde jag och älsklingen en film! Rallybrudar blev det! Å jag blev som besviken. Trodde den skulle va bättre faktiskt!



Men mysig kväll hade vi ju iaf!  Huvudsaken det!

Idag har vi varit ute och gått med Victoria =)
Blir ju ingen torsdags promenad till veckan då det är skärtorsdag och vi drar upp till fjälls. Så vi tog promenaden idag istället =) Å det regnar ju som vanligt =(

Nu blire en dusch och bara ta det lugnt en stund.
Vi är bjudna på middag hos Mikael´s mormor idag =p

Ha en bra dag kära läsare






Foton:privata

Mina sötnosar!

Trots dåligt väder så har helgen varit kanon =)
Som sagt, sol i sinne =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad du är gullig vännen! Blir ju rörd när jag läser att Sam har världens bästa faster och att du dessutom tycker att jag är en fin och go människa!



TYCKER OM DEJ SÅ MYCKET SKA DU VETA NINA!! <3



Puss och kram min älskade vän!

2009-04-05 @ 13:30:37
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Petra

Ni verkar ha haft en underbar helg. Ni e fina och goa människor. Så lika Mikael och Sam är.

Fina tillsammans.

Ja nu e jag lycklig nu e strax min Mikael på väg ner. Lycka! O imorgon kommer lillsessan hem igen.

Vilken lyx att din mamma gör omlån. De e bra de ;)

Ja hälsa din karl de . ha ha ha



Tycker om er massor.

Stora kramen

2009-04-05 @ 14:32:20
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack vännen men jag får göra så gott jag kan. Ja de tar cirka 5 timmar hit.

Ja de måste vara riktig kärlek de , fjärilarna lugnar sig inte heller. Ska ta en power nap nu då min huvudvärk vägrar släppa taget.



Kramar till dig & sam



2009-04-05 @ 15:10:48
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja ni verkar vara lika goa båda två!!

Sam Samuraj. ha ha ha Goa unge! Han e sååå söt så man bara smällter. Jo vi ska allt försöka ha en mys pys vecka. Lillan kommer bli så glad att han e här oxå. Hon gillar honom skarpt. Dom träffas inte så ofta dock då jag och Mikael oftast får träffas när vi e barngfria.

Ha ha jag skrev kramar till dig och sam och nu skrev du kramar från dig och sam. Ha ha ha utan att jag sett denna kommentaren =)

2009-04-05 @ 15:13:31
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men söta då vad go han är SAM alltså =)

Hunden var söt han med...

2009-04-05 @ 16:01:32
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Sanna

trodde rally brudarna var ett annat inlägg så då kommer jag tillbaka.. Oj jag som trodde den skulle vara bra och ville se den..



Tack älskade du och jag hoppas du får en fin påsk med din älskade familj.. För det är du så värd..

ta hand om dig nu vännen och så vill jag se många fina kort sam när jag kommer hem =)



Kramar om dig vännen och en kram till familjen..

2009-04-05 @ 16:04:47
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken toppen helg ni har haft/har! Å muffinsarna är som sagt farligt goda.... :-/ Jag har trillat dit ordentligt i godis å snabbmat träsket, blev middag på my way å nu godis å just rally brudarna, men nu blev jag ju lite besviken när jag läser ditt inlägg... hade ju sett fram emot den jätte mycket!



STOR KRAM till dig å underbaraste lilla sam

2009-04-05 @ 17:06:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag&fredrik såg också rallybrudar ,vi blev också besviken på den.Fredrik somnade till den(så bra tyckte han att den va..hehe) Jo det är nästan klart att vi ska fara på legoland till sommaren och det känns super roligt!Ja helgen ha varit mysig,men Hannes ha varit slö &febrig,mest idag..:/ingekul. Nu sover dom små så nu ska vi se på sanningens ögonblick:) kramen

2009-04-05 @ 20:53:04
URL: http://alexandrashjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0