Städar dag och kott letning!

Sov till tjugo i nio idag, underbart! Å behövde bara gå upp och pinka två gånger! Helt otroligt. Har verkligen känt mig utvilad idag! Underbart!
Dagen började iaf med att vi stor städade hela lägenheten. Skönt att ha det bortgjort! Å att karln hjälpte till (händer inte sååå ofta)



Fick ju detta skurmopp set av gubben förra helgen! Å genast blev det roligare att städa. Å sen stödjer man ju även bröstcancer fonden. Mycket bra!!



Sen kom ju Malin å Asterix å hämtade upp mig för att fara ut till skogen!
Va ju hel härligt ute

           

Vi plockade vit mossa, grön mossa, lingon ris å lite kottar. Men vi hittade ju inte dom kottar vi ville ha. Så vi måste leta lite mer! Å vilken prakt vurpa jag lyckades med! Leriga stenar är ingen höjdare! Vi ska ju ha en mys pys jul pyssel kväll framöver med massa pyssel och jätte mycket glögg!! Snacka om att man längtar! Så vi är några vänner som ska jul mysa någon kväll mot december! Ska beställa en massa roligt från panduro!
Jul känslorna spirar!
Måste lägga in en kort min älskade Malin/svägerska

       

Hon är ju så go och bra! Tack darling för en trevlig skogstur! Goda vänner förgyller livet!

Middag åt vi hos mami och papi! Fick även massa älgkött! Mumma det! Å tunnbröd! Farmor har bakat en liten bullkrans till Melvin så han kommer ju bli skit glad =) Farmors bullar är underbart goda!

Nu blire söndags mys med gubben! Han jobbar natt och börjar inte förrän imorron kl 18! Så det blir film och dippning av grönsaker!

Imorron ska jag hämta Melvin och klippa håret!
Trevlig kväll =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en toppen dag/helg. Jag har också varit å nallat mossa i skogen :-) Men är inte nöjd med vitmossan, så jag måste leta mer... Ha det gott!

2008-10-26 @ 19:31:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marianne

Härlig helg du verkar ha haft! :) Ska försöka packa ner allt han ska ha med sig imorrnbitti!

Låter otrevligt med leriga stenar och gravidmage.. men de tål ju en himla massa som tur är, men försiktig ska man nog vara!



Ja tänk, snart dags för er att döpa, det går så himla fort!

2008-10-26 @ 20:58:10
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, ungefär lika snygg som jag då!! =p Nä, dags för jag och Astreix att krypa i sängs nu, så vi orkar upp imorrn! Men tack för en underbar dag idag vännen! Du är bäst! Sov så gott så ses vi imorrn! Puss och kram

2008-10-26 @ 23:41:23
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag har oxå varit ute å plockat lite mossa å stenar å kottar å i mogon ska vi ut å plocka pinnar hi hi

2008-10-27 @ 00:26:31
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det låter faktiskt som du har haft en bra helg! Ska du ha melvin över lovet? Hoppas du har haft det lite lättare med foglossningen! ha det så bra..

Kram Sanna

2008-10-27 @ 13:06:32
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, nog hade jag tur att du fanns där när lille A kom till familjen!! Vad skulle jag annars gjort! tagis en låååång semester. Ja, självklart ska jag fixa en middag nån kväll här framöver! de lovar jag! Nä, dags att återvända till jobbet igen. Han ha verkligen varit jätte duktig idag! Puss och kram och ses sen.

2008-10-27 @ 13:33:39
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0