Tidsfördriv

Vad föredrar du?

  • Blossa glögg eller någon annan sort?
    Finns ingen sort som går upp mot Blossas glögg.
  • Hackade eller hela nötter till glöggen? 
          Både och. men är jag ensam som dricker så blire hela. 
  • Adventljusstake eller adventsstjärna i fönstret?
          Diggar julstjärnor mest!
  • Grön mossa eller vit mossa?
    Vit mossa tycker jag hör julen till. Säkert för att jag är van vid det sen jag var liten.
  • Riktig gran eller plast?
  •     Riktig gran eller tall! Annars äre ingen jul!
    •Lussekatter utan eller med saffran?
    Man kan väl inte baka lussekatter utan saffran!?

  • Lussekatter med eller utan russin?
     Tycker INTE om russin!
  • Jag vill läsa om julen i Vinterns goda ting eller Jul från Jeanne dárc Living? 
        Den första! 
  • Julgröten äter jag helst med saftsås eller kanel/socker?
    Självklart med kanel och socker!
  • Firar helst julen borta eller hemma? 
      Med mina älskade familj. Å farmor och farfar! Så många som möjligt! 
  • Köttbullar eller prinskorv?
      Farmors underbara hemmagjorda köttbullar!!!
  • Vitt eller rött när jag dekorerar?

       Både och. Men har mest rött! Dett hör som julen till!
    Ett litet tidsfördriv till de som har tid och lust! ;)


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    RSS 2.0