Kväller!

Nu gör vi kväll och sparkar hemåt. Eller Melvin sparkar och jag går med haltande steg! Har ju iaf fått räkningarna betalda! MÅSTE skaffa mig en egen dator!!! mamma och pappas dator är absolut inge kry så det är en mardröm att sitta här... Tar ju 100 år att göra nått!

Hittade iaf julstjärnor på fot idag! På ica köpte jag dom. Blev vita, fast jaf ville egentligen ha röda. men utbudet på denna by är inte stort! Men det blev fint iaf, huvudsaken det! va som svart och mörkt i vardagsrummet inann jag hittade åt stjärnorna. Nu lyser det så fint!

Ska ta mig en glögg kopp och mysa ner mig i soffan sen då Melvin somnat!
Invänta en ny dag och längta efter älsklingen som kommer hem imorron kväll. Dock sent =(

Har börjat få halsbränna som är hemsk! Måste nog ta och göra ett besök på apoteket och hitta nått som lindrar det hela.

Nog med dravvel för ikväll =)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: L

ha ha ja du lär nog behöva lite hjälp då julen är över ! Chimpans ??? hm ja det var ju oxå en jämförelse hi hi!



Jo visst kan dom hjälpa till men jag e ju lite tjurig ;) så försöker ju i det längsta själv !

Å jag gillar ju å gör adet å få min egen stil på det men lite städ hjälp hade inte skadat.. Nog för att J hjälper till men du vet han eju en karl å ser inte på samma vis !!!!!!!!!!!!

Ha ha ha

2008-11-27 @ 19:43:47
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, nog har vi misskött oss lite grann alltid. Det måste styras upp snart! ;) Jaså, hade dom stjärnor på fot på ICA. De va inte illa. Men då vet jag, så jag inte kollar åt dej imorrn. Annars hade jag spanat. Ja, vi få höras något efter jag varit på lasarettet. Nu ha jag äntligen städat klart!!!!! Toaletten få LG ta :p för nu orkar jag inge mera. Ska ta och gå ut och busa lite med Asterix nu. Kramar i massor massor till min go Nina!

2008-11-27 @ 19:54:24
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack vännen! Skönt att veta att du fins där och jag hoppas att du kommer att hitta en data snart..

Kramiz

2008-11-27 @ 20:49:23
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja, förra gången var det också en högst normalviktig person det handlade om.



Tack för peppen förresten :-) Du har inte länge kvar nu va innan du har din lilla bebis hos dig? Tiden går fort!



Kram



2008-11-27 @ 21:14:00
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Christelle

Ett hett tips från en rutinerad halsbrännemorsa. Är det bästa ever som jag upptäckt denna grav.

LOSEC MUPS.

Dom e grymma. Håller flera dagar. Im blessed att jag har såna fina tabletter här hemma vid i detta nu.

Jag har en djääävulsk underliggande halsbränna eg som jag knappt känner av med dessa fantastiska mirakeltabletter ;) ( shit jag borde få betalt för att jag säger detta ) S

2008-11-27 @ 21:25:20
URL: http://chilipettsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Å va mysigt med snö! Ja, vi har ju haft vinter och snö i en vecka och det har verkligen varit så mysigt, men så nu lagom till advent så slog det om och nu är precis all snö borta igen och just nu i skrivande stund är det 8 plusgrader ute :-(

2008-11-27 @ 21:28:07
Postat av: vendela

Ah - det var jag som skrev kommentaren nyss :-)

2008-11-27 @ 21:28:54
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag går in i v.18 nu på Söndag.. Jo, jag känner hur det bökar där inne ibland:) riktigt mysigt. Jo, jag har ju varit orolig hela tiden, dels för att jag fick missfall tidigare och dels för att jag blödde i v.7-8 under den här graviditeten.. men på varje ul så har den levt:) Gjorde senaste ulet i v.14, och nu väntar jag på rutin ul.. Hoppas på att få tid i veckan när Markus är hemma. Han vill ju så gärna vara med..

2008-11-28 @ 08:01:10
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0