Promenaden

som jag tog igår hjälpte inte så mycket mot min hängighet, vilket ord jag fick till =p
Men Melvin tyckte det va härligt iaf!


foto: privat

Men kom på igår att orsaken till att jag inte mådde bra måste ha berott på att jag missköter maten så mycket! Åt ju typ bara middag igår =( Måste verkligen ta och skärpa till mig!! Så idag har jag även ätit frukost iaf! Å till middag blire kycklingfilé a la Nina! Mye gott!!

Nej nu ska man hem och slänga sig i duschen innan man ska hämta Melle. Älsklingen for till villis och klippte sig idag men orkade inte följa med. Ska ju följa med Malin till ström på måndag och på tisdag ska jag och mamma till villis å shoppa lite =)

Kommentarer
Postat av: Christelle

Åhhh! Vad mysigt det ser ut. Vad mycket snö ni har AAAAVIS

2008-12-06 @ 12:28:50
URL: http://chilipettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0