Bokad!

Jag är ju med i Home entertainment eller hur det nu stavas ;-)
Dom hade ju ett så bra erbjudande förra året så jag gick  med. Men nu är jag less =p Å billiga är dom ju inte direkt! Och om det är nått vi har gott om här hemma så är det filmer! Ojoj!
Men nu kan jag välja en film gratis så det måste man ju utnyttja!


Så nu är Ice Age 3 bokad till detta hushåll!
Längtar tills den landar i brevlådan!
Då ska jag & Melvin mysa ner oss och skratta så tårarna rinner ;-)
Men sen ska jag avsluta mitt medlemskap!
Till Mikaels stora glädje ;-)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Denna filmen MÅSTE vi med köpa, looove it! :-) Och bestäm ni ett datum, jag kan för det mesta, brukar aldrig boak kvällar då jag är grymt trött annars - men pyssel och goa vänner orkar man alltid med :-) Kram!

2009-10-21 @ 07:36:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi måste se tvåan snart!!! Har jag sett både ettan och trean måste jag även få se filmen mittemellan oxå! ;)

Nu ska jag försöka ta mej till duschen och på med lite kläder, så jag kan åka sedan. Fy vilken natt!! Min rygg håller på att gå av just nu :(

Hoppas ni får en fin dag vännen!! Så kanske vi ses något senare.

STORA KRAMAR!!!!

2009-10-21 @ 08:43:53
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: momma

Ja, han är då för söt. Nu kommer det att gå fort frammåt.

2009-10-21 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0