Trimning av hår och shopping

Inatt har skrotis sovit jätte bra! Oj så pigg och utvilade vi va imorse. Eller kl va 10 då vi klev upp.

Ut på en jätte skön och uppfriskande promenad  började vi våran dag!
Hälsade på momma på hennes jobb!

Hem och duscha och invänta storebror!

Hade klipp tid idag så mamma tog hand om Melvin och Sam medans jag va och trimmade håret! Tack mamma <3
Bettan rocks =) Köpte även en ny spray och en annan jätte bra produkt till håret!

                                             


Sedan for vi allihopa ner på husvagncenter. Mamma skulle köpa fiskegrejer och en ny skoter mössa.
Jag inhandlade ett renskinn som vi ska ha i pulkan. Och dom är kanon att sitta på i snö sofforna som man skottar till då man ska grilla en godare macka på fjället =) Även jag köpte mig en skoter mössa! Har inte haft någon ordentlig mössa. Bara stickade som det blåser igenom! Dom är ju inte så snygg dom där mössorna med "hängöron" men ack sååå varma!

Melvin har fått sig två nya filmer idag och två par nya sockar! Dom har fått in nya underkläder på iCA idag =) Skit härliga färger!

Nu har Sam fått hem sin pappa =) Vi är så glada över det allihopa! Som vi längtat! ♥

Nu kan helgen börja!
Håller tummar och tår på fint väder oxå för vi drar upp till stugan imorron då Melvin slutat skolan! Längtar!!

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Elin

Ny tävling på min blogg, var gärna med du också :)

2009-02-26 @ 19:27:06
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

vad skönt att ni fått helg! :-) Och jag förstår dig, man har ju alltid något favoritklädesplagg som man vill i... Förresten, har pysslat brädor ikväll å SAM har en att hämta om han vill... KRAM

2009-02-26 @ 19:35:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh va härligt att frissa till håret. Det skulle jag med behöva.

Renskinn är super sköna att sitta på men man är inte så vacker när man kliver upp, synd att dom ska håra så mycket. Hoppas ni får en solig helg uppe i stugan! Kram

2009-02-26 @ 20:01:44
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter som en trevlig dag ni haft. Du är duktig på att komma ut på promenader vännen..



Hoppas du blev nöjd över klippningen, men det tror jag säkert...



Skönt att sambon är henna igen så ni får vara tillsammans igen =)



Kramar om

2009-02-26 @ 20:39:51
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja titta förbi till veckan,blir kul! Är ju inget speciellt, men tänkte att när jag gör en liten namnbräda till Svea så kan jag ju lika gärna göra en till Sam med ;-) Njut nu av fjället, verkar som om det ska bli kanonväder! Hoppas verkligen det då de viger sig ute... Vill inte stå å frysa!



Ha en bra kväll!



Kram kram

2009-02-26 @ 21:06:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig dag. Det lyser lycka av dig ända hit.

Ha det gott. Kram

2009-02-26 @ 21:17:40
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Marianne

Hoppas verkligen att vädret håller i sej i minst en vecka framåt!! Ni får ha en kalashelg i stugan så lär vi kanske ses på söndag eller måndag, vet inte rikitgt hur ni planerat!

Härligt att lillkillen sover på nätterna ibland! Det är man i väldigt behov av. Alfred har sovit dåligt inatt, men men, det är ju ingen fara när han oftast sover bra!

Vi hörs!

2009-02-27 @ 07:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0