Som en kratta...

har jag sovit inatt =( Är sååå less. Så nu ska jag lägga mig och vila tills Malin slutar så vi kan dra till villis och se om vi kan fynda nått! Är ju grymt sugen på att göra jul! Så här galen brukar jag aldrig va. Men iår ska det pysslas och bakas som aldrig förr =) Undra bara hur jag ska få plats med alla mina kakor i frysen??? 

                                                          

I love christmas!     


Ha en helt trevlig dag så länge!
Lär återkomma senare om man hittar nå roliga saker idag! Ska ju även bli bjuden på mat av Malin! Sen ska jag hem och hämta lite smått och gott för det kommer bli en mini spa kväll ikväll. Fixa naglarna, ansiktet osv =) Riktigt trevligt! Man behöver  att ta hand om sin hy och kropp emellanåt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej lilla du! jag tror det är någon som längtar efter julen =) Visst är det härligt, snart dags för lussebullar och pepparkakor och massa ljus. Hmmm underbart...

Kram vännen...

2008-11-12 @ 15:07:53
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

Hej! Tycker du det är vackert att snorkla på semestern? Tycker du att fisk mättar många magar runt om i världen? Snart är detta ett minne blott, världshaven dör! Läs mitt senaste inlägg om detta och tyck till!

2008-11-12 @ 16:22:35
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0