Underbart med sol!

Vi har verkligen inte varit bortskämd av solens strålar! Men idag lyser solen. Och tänk att man kan bli på så bra humör då! Underbart!

Mindre underbart är att Melvin far till sin pappa och Mikael far och jobbar en vecka igen =( Fy så tomt och trist! 
Igår kväll va jag på en jätte roligt zumba pass! Det är så jobbigt men roligt så man glömmer bort tiden!




Önskar att jag hade möjlighet att dansa zumba oftare!

Bakade även bullar åt mina fina pojkar igår!



Hälften kanel och hälften vanilj bullar! Dom lär inte räcka länge!

Sen fick jag ett stort paket av Melvin.



Han hade gjort en välkoms skylt på träslöjden
Så gulligt av han! Värmer att få saker som barnen gjort helt själva!
Önskar er en härlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hejja! Så grymt impad jag blri att du crossat i morse, du har verkligen vilja och jävalar annamma nu!!! Och ja, solen var underbar, så underbar att det fick bli en promenad å leta upp U-M som jag hade lyckan att haffa live, så nu väntar en knäckning av bäckenet senare i dag. Oj oj så skönt det ska bli att slippa ha ont å vara så här sne...

Och UNDERBAR skylt Melle har gjort <3

KRAM

2012-05-08 @ 11:35:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: åsa

Förstår det blit tomt när halva familjen försvinner en vecka, var jobbar Din sambo?

Bor Melvins pappa oxå i Dorro?



Tycker Du är duktig, inte bara med träningen, för med den är ju Du bäst... utan med att Du bakar fast Du inte tänker fika själv.



Tycker annars att när folk bantar blir det allmän indragning i familjen på go'saker, typ alla för en ;-)



Pappa får komma hem idag, med vissa förhållningsregler, men han ska tillbaka till sjukhuset igen.

Bra mår han inte men läkarna vet inte vad som är fel, förutom att de begriper att pappa då är sjuk.



Ha en bra tisdag kram Åsa

2012-05-08 @ 12:01:30
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Malin

Absolut ska vi boka in ett besök på Leo's! Det är bara ett måste! Barnen skulle jubla av lycka!

Och du är duktig du vännen, som motionerar och står i! :) Längtar oxå tills det tinat och torkat upp runt sjön, så man få ge sej ut runt det! Och björnen är det bara att springa ifrån och så pluggar man in musik i öronen! Då ska du se det går bra! ;) Så gjorde jag! :p

Nu väntar jag och längtar tills mitt paket anländer! ;)

Hör bara av dej, så hjälper jag dej i helgen. Vi ska ju inte till Hoting förrän middagstid skulle jag tro.

Puss och kram!

2012-05-08 @ 14:21:38
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas du har möjlighet till lite skoj i helgen, hoppas du kan fixa barnvakt. Blir lite het på gröten så att säga! ;-D

Bara vi inte förstör ditt tränande/diet, kött är iaf mkt protein. :-)



Kram

2012-05-08 @ 14:31:00
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nu tutar du ju å kör så det bara ryker, å vi är många soh hejjar å inspireras ;-D Nu ska jar strax iväg å bli knäck - både gruvar å längtar... KRAM!

2012-05-08 @ 15:38:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Carro: Ser mörkt ut på barnvakts fronten =/ vill ju såååå gärna va med!! Hade varit så himla kul!

2012-05-08 @ 19:32:18
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Annika

Zumba är ju himla skoj!

Åhh, jag vill ha bullar men det är ett stort NEJ ett tag till.

Kram kram

2012-05-08 @ 22:42:04
URL: http://snartfyrtioochkomigang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0