Oversize!

Känner mig så besviken varje gång jag går in i en H&M butik nuförtiden!
Man hittar sällan nått, allt är i en enda stor röra känns det som!
Samma sak upplevde jag i Sundsvall oxå!

Men när man gick in på Vero Moda, Cubus, Gina tricot så va det desto roligare.
Luftigare, mer organiserat och massor av härliga färger!



Köpte en oversize t-shirt på Gina. Ångrar bittert att jag inte köpte fler. Fanns massa härliga färger!
Har på bilden ett linne från Vero Moda!

Måste få tag på fler av denna!



Love love love!

 

 

Plus att det finns tre färger till tror jag! Blir till att lägga in en beställning =) Tur internet finns!

 

Sen idag eller ikväll kommer vikt rapporteringen!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Supersnyggt!!! Förstår att du vill ha fler, själv blev jag grymt sugen på en i turkost. Har liksom snöat in på den färgen för tillfället fniss KRAM

2012-05-29 @ 13:49:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

TACK för tipset!!! Måste ha lite nya luftigare kläder så "fladder" magen döljs liiite grann iaf och görna med FÄRG... :-)



KRAM

2012-05-29 @ 14:19:58
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

Snyggt!!! Gult är fint! :)

2012-05-29 @ 22:16:25
URL: http://storblirliten.blogg.se/
Postat av: josefin

gina tricot har en hemsida du kan beställa ifrån :) ( men det visste du nog redan:) :)

2012-05-29 @ 22:46:11
Postat av: Pernilla

Älskar sådana tröjor, måste försöka besöka en Gina butik snart eller får jag beställa =)

2012-05-31 @ 21:10:25
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0