Envis!

Har en envis liten kan själv 2 åring här hemma. Rätt så krävande period men jag ser det som nått positivt. Att se lilla Anton börja växa och utvecklas värmer hjärtat! Han har utvecklats enromt mycket på kort tid och börjat prata mer och mer. Känns så oerhört skönt!
 
 
Igår kväll vägrade han somna. Men är så söt och go så man kunde ju inte låta bli att små le ändå 
 
 
Är rätt så less på att ha Anton i sängen men samtidigt så är ju detta så mysigt! Älskar hans närhet!
Underbara unge! ♥

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jo nog kan de små, Bogge har kommit in i en treårstrotsperiod... Men det fina är att den går över och byts ut mot någon annan form av trots ;-P Lät som ni hade en mysig kväll i går, här prövade barnen på julzumba och Luran blev helt såld, så det ska hon få fortsätta med. Njut av er lediga shoppingdag på tu man hand, själv ska jag göra sista arb dagen innan ledigheten tar vid, ska bli skönt! KRAM

2012-12-21 @ 07:42:32
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Åsa

Härligt att lille A nu börjat ta för sig av livet, förhoppningsvis slipper han fler sjukor och andra motgångar så han får utvecklas i fred.
Trotsålder är väl hela barnatiden... Elin är inne i nån svacka, bråkar, gråter, är mammig osv.
Ang att vara less på barn i sängen... Elin sover typ 3nätter/veckan ihop med mig, minst.
Jag träffade Therese igår på Zumban, skoj!!
Synd Du inte fick eller rättare sagt kunde komma i väg till MB och Zumba.
Ha en bra dag å en härlig jul *kram*

PS jag shoppade blommor till Simone på Blomster, en julgrupp i zinklåda :)

2012-12-21 @ 12:37:30
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: A

Vill bar önska dig en bra helg!
Jag stängde inte bloggen.
Kram kram

2012-12-21 @ 20:25:47
URL: http://Separationen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0