Stämmer inte...

När jag sitter hemma i soffan och slöar, som jag är expert på att göra, så brukar jag tänka på hur skönt det hade varit med en löparrunda! Snöra på sig springarskorna och bege sig ut!
Känna vinden i håret, lyssna på peppande musik! Och lixom bara flyga fram!


Ungefär som denna tjej! Ni ser ju själva va lätt det verkar gå...

Men då jag kommit mig ut så ser det lite annorlunda ut.



Nä man får nöja sig med små jogging turer blandat med promenader.

Någon joggare har jag väl aldrig varit! Men vill gärna va den där hurtiga som kan skriva:

Idag sprang jag två varv runt sjön och tusan så lätt det gick!
But it never gonna happen =p

Så bilden jag har i huvudet stämmer inte överens med verkligheten! Attans!!!

Tack alla ni för era enormt fina kommentarer.
Blir varm och rörd.

Måste bearbeta mina hjärnspöken helt enkelt!

BORT BORT!


Kommentarer
Postat av: Emzon

Hi hi ja visst är det snyggt. Men om du vill ha nå kläder i oggabogga tyg kan du ju beställa det av mig. Om du inte vill sy själv förstås.



Va duktig du är. Jag gjorde ett schema igår över min och hundens träning å vi fick EN träningsfri dag.

Känns drygt men de gör säkert gott för kroppen.

Svårt de där med motivation. Å ännu svårare att vara nöjd med det man FAKTISKT gör.

Så sträck på dig och var stolt över vad du åstakommit så kanske motivationen blir bättre.



Öööhhh ja, men på väldigt olika vis, hon har ju ändrat kost tagit bort supermkt och lever typ på groddar och gryn.

Medans jag försöker röra på mig mer och öka konditionen. Då det är viktigt för både mig och SKROT mitt lilla monster om vi ska orka till hösten.



2011-05-16 @ 17:42:53
URL: http://emzonsy.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag måste skratta lite när jag läser och tittar på bilderna! ;) Visst skulle man vilja vara som ett lätt litet moln, som studsade fram några varv runt sjön bara så där. Det hade varit nåt de! ;) Men det får förbli en dröm. Man får nöja sej med dessa promenader istället. Men det hade varit roligare att växla lite.



Nu trollar jag bort dina hjärnspöken!!! Du är så fin min vacka och goa vän! <3 Det ska du veta!



Och tack för en jätte trevlig lunch idag! Hoppas jag att vi snart gör om igen. Eller i varje fall ses! För nu saknar jag er MASSOR!!!!



PUSS PUSS!!! <3

2011-05-16 @ 20:56:34
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Den som springer två varv runt sjön och tycker det är lätt har inte pressat sig själv tillräckligt hårt ;-) jag är ute efter att det ska vara jobbigt annars kan man inte förbättras :-) men jag förstår vad du menar.



Hur som så tror jag du tror att det är ruskigt jobbigt att springa runt sjön. Det är egentligen inte så långt, och jag är helt övertygad om att du skulle fixa det efter några veckors träning,det viktigaste är att börja lugnt så man inte skrämmer livet ur kroppen ;-) har man inte sprungit på 10 år kanske det är lämpligt att börja med sammanlagt 1 km. Och intervallträning är den bästa träningen, så om man behöver gå mycket kan man kalla det intervaller ;-)



Har avklarat två varv ikväll, men det var ruskigt tungt och blöt om fötterna blev jag också ;-P



Kram & gonatt!

2011-05-17 @ 21:46:44
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0