Nils Anton Sebastian Sörell

Ja då va Anton döpt =)
Han skötte sig exemplariskt!
Även hans storebror skötte sig bra!
Här kommer en bildbomb från dopdagen!




Vi hade turkost tema på Anton´s dop!
Mamma hade virkat söta små dinosaurier som jag använda som dekoration!
När vi fikat klart fick barnen varsin dino =)



Mamma hade även virkat några falska bakelser!



Enkel men väldigt turkos dukning ;-)



I kyrkan innan dopet började



Världens bästa Tim och pappa LG



Detta är då det enda normala kort jag har sen dopet! Fotografen va inte den bästa ;-)
Eller så är det vi det är fel på =P



4 generationer. Alice, Anton, Mikael och Kerstin



Tårtan från Görans här i Dorotea



Vi hade två tårtor som va från Östersund! Underbart goda!!!



Världens busigaste Sam som va i sitt rätta essä hela dagen och kvällen!




Alice och Malin



Jag och Anton



Min underbara farmor ♥



Sam fick sig en försenad födelsedags present!
Snickar saker! Passar han perfekt!



När det va dax att öppna paketen så fick vi väldigt bra hjälp av barnen. Agnes och Nora va väldigt hjälpsamma =)


Det största paketet va från mina tjejkompisar med fam. En åkmadrass med Anton´s namn på!
Och han fick så mycket annat fint oxå!




Sam sitter och mysar lite med Ronja!

Till middag så samlades vi återigen och åt mat ilag på en resturang här i Dorotea!
Tror vi va ca 25 st som for och åt!



Busen Tim ♥




Alex och Melvin



Och dagens huvudperson ♥

 

Ett oerhört stort tack till er alla som va med och firade Anton på hans dopdag!

Ni är guld värda allihopa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kunde inte hålla mej tills imorrn ;) blev tvungen att kika in nu, innan jag slår igen mina trötta ögon. Åhhh så fina och underbara bilder från Antons dopdag <3 En dag att minnas för livet. Och tack än en gång för en fin och trevlig helg vännen min. Vi ses imorrn. Puss och kram på er, mina godingar.

2011-02-21 @ 00:07:56
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Kia

Ser ut som ni haft en lyckad dag! :)

Å va duktig din mamma är som virkat.

Kram kram

2011-02-21 @ 06:51:35
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses så fint, lyckat och trevligt dop ni verkar ha haft! Så många fian foton <3 Tack för att du delade med dig! Stora kramar till er!!!

2011-02-21 @ 10:56:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ja, alltså han hade ju rätt på sätt och vis.. Han är faktiskt ganska duktig på att ändra om orden, men ibland blir det ju lite fel:) T.ex. säger han "skornarna" istället för "skorna".. Men han försöker ju iaf:)



Och visst blev det bra i hallen, jag är supernöjd. Har ju dessutom gjort nästan allt arbete själv där och då känner man sig ju extra nöjd. Nu är bara frågan om vi ska börja med trappen/hallen uppe härnäst eller om vi ska ta vardagsrummet.. Riktigt i-landsproblem!:)

Kram

2011-02-21 @ 13:03:23
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Emma M

Vilken mysig dop dag ni har haft! :) Idag är vi sjuka här på sofiavägen... :( Inge kul alls. Hoppas allt är bra med er! Kram

2011-02-21 @ 13:57:28
Postat av: Jenni

Han verkar ha fått sig en bra dopdag lille Anton :) Många fina bilder, alltid roligt att titta på!



Kram

2011-02-21 @ 20:18:19
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, nu hoppas jag verkligen att eran soffa kommer idag! För imorrn är det inte längre början av veckan! Kommer bli kanonbra när allt är på plats :) måste komma förbi och titta och sitta sen ;) Sen måste du höra efter med M om vår filmkväll oxå ;) för nu längtar jag :p Vi hade morgonmys även imorse, eftersom Tim sov ända till strax efter åtta!!!! Underbara barn kanske har kommit på hur man äntligen gör när man ska sova?! ;)

Ses ikväll på zumban vännen!

Puss och kram.

2011-02-22 @ 09:26:45
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0