BF dagen är här!

Ja jag trodde faktiskt att jag skulle ha fått bebis redan!
Men ack vad jag bedrog mig =P
Nu hoppas jag att bebisen vill titta ut innan helgen iaf!
Bara att fortsätta vänta...



Har iaf varit och köpt en nappburk från cult idag! 
Dom är ju kanon bra, Sam har en likadan så det va ju klart att bebben ska få en oxå! Men såg sen på hemsidan att dom fått hem nappburkar med monster mönster! Jätte söt!



Och backen va vit imorse då vi klev upp! Första snön är här! Melvin blev överlycklig! Men själv är jag inte så glad....
Vi har nog så långa vintrar! Räcker om det börjar snöa i slutet på november!




Sam blev smått rädd för snön. Och han förstod inte varför hans skor inte syns längre! Fick vackert bära han till bilen för han vägrade att gå själv... Men han lär ju bli van fort!

Nej nu ska jag vila och ha det bra en stund! Kanske göra en liten beställning från Ellos =P

♦ ♦ ♦


Och självklart är vi med och tävlar om ett presentkort från SUMOpix:





"Jag deltar i en tävling hos Sockenvägens Söta med
chans att vinna ett presentkort värt 300 kr hos SUMOpix"


Kommentarer
Postat av: Vendela

Men gulle Sam; blev han rädd för snön :-) Ja i vintras var han ju för liten så det här är väl som första gången :-)



När det än bär iväg för dig så vill jag passa på att önska dig lycka till!!



KRAM vännen <3

2010-10-20 @ 12:02:25
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Mina två små hjärtan

Jag tror nog ni får åka ikväll/natt :) Första gissningen gick ju fel så då får jag väl fortsätta, får se i morgon om jag får fortsätta sia ;)



Kram

2010-10-20 @ 12:25:05
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha jag har just klickat ivägen en rejäl beställning till ellos :-) KRAM

2010-10-20 @ 12:36:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Okej.. Nu måste jag ju få en ny gissning på när bäbisen ska komma. Gissade ju helt åt fanders vid min första gissning;) Hoppas jag vinner något pris också nu när jag SKA gissa RÄTT!;)



Hon kommer alltså att komma.. den 22/10, du får åka in på natten mot den 22 alltså. Ja, där satt den! Nu får du bara vänta 1½ dygn till;)

2010-10-20 @ 15:10:46
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag trodde också att du skulle ha henne hos dig nu därav min gissning. Hade dessutom för mig att du fått de andra tidigare. Nu håller jag tummarna att du får åka in och föda så snart som möjligt :-) kram och lycka till när det bär av.

2010-10-20 @ 16:29:15
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Sara

Ryser när jag ser bilderna...

Kallt kallt!!

Den där nappburken är ju så söt, även den nya barnserien från cult. Finns alldeles för mycket fint. Ska erkänna at tjag har inte en enda pryl från cult. Har på nåt sätt aldrig blivit av att jag köpt nån. Får väl börja samla till Jack istället :)

Det lutar ju åt att jag kanske har helt rätt i min gissning när lill*n vill komma :)

Ha en skön kväll..idag är det ju Grey´s så du kan väl vänta lite med att fara till bb till efteråt..hihi

2010-10-20 @ 17:24:21
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det blir nog som jag trodde den 24. Bara att vänta Nina. :-P Nä hoppas för din skull att skruttAn kommer snart, vet ju hur less man kan va på slutet.



Lycka till när det bär iväg, hoppas att Therese är snäll och skvallrar när du åkt in. ;-P



Kram Kram

2010-10-20 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0