Shopping!

Ja nu ska jag ta och visa allt som blev inhandlat idag =)


Foto:privat

Tomtar från blommonas! Dom ska få stå på min nya byrå ( I think)

     
      Foto: privat
Här äre lite smått och gott. Julskivor, julkort, julstjärna osv, allt inhandlat på ica tallen!


Foto: privat

Även dess tomtar är inhandlade på ICA tallen! Blev överlycklig då jag såg dom. Å dom ropade efter mig!


Foto:privat

Bordstabletter med gammeldags tryck på. Tänker på min farmor då jag ser denna sortens tomtar! Tycker det ska va lite gammeldags jul med!


Foto:privat

Lite smått och gott som ska användas till våran kommande pyssel kväll =)


Foto:privat

sist men inte minst, Amelias julspecial! Den ska jag ta och bläddra i och se om man hittar nå kul!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har shoppat lås verkligen du... =) hittade du tomtarna med, men mina hade grå luva. Hoppas du känner dig nöjd över dagen.

Kram på dig

2008-11-12 @ 21:05:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0