Min almanacka

Förra veckan så kom ju  min nya personliga almanacka =)  Här kommer en bild på detta året och nästa års almanacka =)

                                      

Tycker himla mycket om dessa. Men dom är ju inte direkt billiga faktiskt! Men helt klart värt pengarna iaf. Huvudsaken det!
Våra saker vi beställt från panduro har även kommit. Så nu längtar jag sååå mycket till våran pyssel kväll. Ska bli mysigt och trevligt! Men är lite lur på om jag tagit vatten över huvudet då jag trodde jag skulle kunna göra tomtarna jag beställt =( men jag får ju göra ett försök iaf!  Har ju även annat att pyssla med. har beställt ett zinkfat som jag ska göra en julgrupp i =) Hopas man lyckas med det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0