Dax för koll igen

Om 30 min ska man till barnomskan igen. Känns som jag nyss va dit. Och idag ska hon sticka mig i armen. Vilket jag INTE tycker om. Är vidrigt nål rädd. Skulle haft någon med mig att hålla i handen! Idag har jag köpt lite bokmärken med tomtar på och ny vattenfärg till Melvin så han ja pyssla på lite. Men måste på Mikado å se om han har nå bokmärken. Utbudet va dåligt på wiks gällande den varan. Har även sagt upp Melvins fritidsplats så nu får han va hemma med mig dom veckorna han är här :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skulle varit där och hållt handen på dig =) Hoppas att allt gick bra. Hoppas du mår bra och tar det lugnt...

Kramiz

2008-11-18 @ 21:19:20
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag önskade oxå att man hade kunnat köpa mycket mera! fanns hur mycket som helst som jag skulle vilja haft, men det är mycket som behövs framöver nu. Alla klappar som måste fixas. Men vi få gå nästa gång oxå! =) Ja, imorrn kanske vi kan ta en godare kopp glögg och bara mysa! =) skulle inte sitta helt fel det! Natti natti vännen så hörs vi imorrn! Kram kram

2008-11-18 @ 22:08:50
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja huga jag är också ruskigt stickrädd, men bara om det är mig de ska sticka. Har aldrig varit några problem när de tagit prov eller satt nål på Neo, och har heller inga problem att sticka andra :-)

2008-11-18 @ 22:14:32
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0