Villis!

Idag så for jag och mamma till villis för att försöka hitta lite fler julklappar. Några hittade vi iaf =) Mest till barnen och det är ju dom som ska ha julklappar egentligen. Men har ju gjort bort mina bröders julklappar, melvins klappar och min älskade farmor och farfars klappar! Härliga tider! Värst äre ju att köpa till Mikael. Va köper man till en som har det mesta och när han hittar nått han behöver så köper han det själv?? Han är så svår att köpa till!! Tar tacksam emot lite förslag!

Fick middag hos mami och papi idag, mums! Å sen är det såå mycket trevligare att äta då man har sällskap. Annars hoppar jag lätt över maten!
Ska börja dra mig hemåt och krypa upp i soffan. Ikväll blire lugna puckar å bara mys. Ska ta en titt på de desperata husfruarna! Säsongens sista avsnitt äre ju! Spännande...

Har köpt polkagrisar som man kan hänga i granen idag. Mikael har ju klätt en liten adventsgran som är hans lilla gulligull. Han har fått klätt som han vill. Och jag kan säga att det INTE är min stil men han fick göra som han ville och han va nöjd som ett barn på julafton! Tänkte då överraska han med lite godis i granen =)

Mamma har nu stickat klart två mössor. En till mig och en ska ju bästaste Malin få =) Hon är för go min mor!

i övrigt så är det verligen svin kallt här idag, och kylan ska tydligen hålla i sig några dagar!
Imorron så är det lunch med LM och Linda! Ska bli väldigt trevligt. Och nu är det inte alls länge kvar förrän Sigge/Hilma kommer ut! (LM å Connys bebbe!) Sen går det ju bara en vecka eller två (förhoppningsvis) så kommer våran bebbe ut =)

Längtar såååå!!!! Köpte små bebis nappar idag =) Vilken härlig känsla. Måste ju snart inhandla blöjor, amningskupor och allt annat som behövs =)

Ha en super trevlig kväll gott folk!

                                           


Tänk att julen snart är här =)  Känner mig som ett litet barn. och att vi får ha Melvin hos oss hela jul och nyår! Kan inte bli bättre faktiskt!

                   

Juldagen -07 uppe i stugan i lövsjön =)
      


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken härlig dag du verkar ha haft det vännen... Ja din mamma verkar vara go och det finns väl inget bättre en mammas mat....Här är det jätte kallt jag förfrös låren idag på väg till skolan. Åhhh vad ont det gjorde när jag kom in i värmen...

Sov gott vännen..

2008-12-09 @ 22:08:09
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Ge bort ett "äventyr"..

skoterweekend i blablabla eller luftballongsåkning. Nej men du fattar vad jag menar :P

2008-12-10 @ 13:39:20
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack tack vännen!! det är inte alla som kommer ihåg när man har namnsdag inte! och du är hur gullig som helst! Kramar

2008-12-10 @ 18:16:39
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad söt du är vännen.. Det värmer jämt när du skrivit till mig =) Blir ju så glad... Hoppas att du har haft en fin dag vännen..

Kramar om dig

2008-12-10 @ 19:19:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0