Fixa det sista

ska jag göra idag! Jag och Malin ska hitta nån fin julgrupp eller nått liknande åt våra svärisar och mormor Alice! Överlämna det och önska en god jul. Jag firar jul hos mina päron så därför ger vi dom det idag istället!

Längtar tills imorron! Ska bli så mysigt. Och hela familjen ska nog ut och sparka så jag får nog fråga min pappa lite snällt om han kan skjutsa mig så jag oxå kan följa med. Hoppas på bra väder imorron oxå =)

Mikael, Melvin och min lillebror har farit ut för att köra skoter. Dom skulle till sallsjön (där vi har våran stuga) en sväng och kolla läget. Hämta hem ett spel vi har där, Med andra ord! Älskar det spelet så det ska med upp till lövsjön när vi far dit.

Nej om man ska försöka piffa upp sig lite så inte man skrämmer slag på människorna på byn idag. Ha ha!
Man känner sig mest bara svullen och tjock just nu.

På återseende

                                                                     

Kommentarer
Postat av: Vendela

God jul på dig :-) Tack för den snöiga julhälsningen; kanske därför vi åtminstone fått minusgrader idag? ;-)



Ha det bra nu :-)



Julkramar i massor!

2008-12-23 @ 09:59:58
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: lovisa

Vad är det för spel som är så kul ??

2008-12-23 @ 11:24:23
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Eva

God jul på dig också:) Ja, jag hoppas magkatarren tänker ge sig, för jag har aldrig varit med om något liknande..

2008-12-23 @ 12:04:31
URL: http://evatuss.zoomin.se
Postat av: Angelica

Åh vad skoj att du fått igång internet. :) Åh, inte många timmar kvar att jobba nu. Snaaaaart är Dorro inom sikte. :) Ja, jag hoppas verkligen vi ses i jul. Annars blir jag ledsen. :( Kram & puss

2008-12-23 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0