Sam ger betyg!

Ikväll strax innan det va dax för nattning av barn kom ju glassbilen!
Givetvis blev det glassköp till Sam´s stora glädje.
Va nyfiken på en av deras nyheter.




Glassbägare med vaniljgräddglass med jordgubbssås och tuggummiströssel



Sam tyckte den va riktigt god! Ville gärna ha en till.



Åh, wow mamma, ser du strösslet!

Glassen får 4 S av 5 möjliga.
Struten va kall att hålla i så Sam tog en servett!

Nu sover barnen sött. Dom har varit mer vild än tam idag efter att pappan for iväg på en veckas jobb. Ett av katastroferna som hände knäppte jag kort på så det får ni se imorron!

Nu blire soffhäng tills DH börjar! Men det känns som jag kan somna närsomhelst =p


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänkte handla av glassbilen ikväll oxå, men jag missade den eftersom vi var borta. Hade annars tänkt att prova denna och någon annan sort, men det får bli nästa gång istället. Tur Sam har satt betyg på denna, så vi vet att vi törs prova den ;) Gullungen där. Han få ta på vantar nästa gång ;)

Undra vad de annars ställt till med iadg!? ;)

Å du, gå och lägg dej människa istället. De ska jag göra. Är trött och håller på att somna, så jag tror man studsar i säng.

Puss puss vännen!

2012-03-13 @ 20:15:52
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här har jag just rasat ihop i soffan, trött efter en intensiv dag i stan... Å som tur är sov mina å hörde inte glassbilen ;-P

Fick tag på en didrikson jacka till bogge so mvar nedsatt med 50% skaljackor till båda ungarna, vårmössor, och regnställ + kläder. Till toppen pris, fasiken så billigt man kan komma undan på klädfronten till ungarna om man bodde i stan å kunde passa in reor å utförsäljningar... Skönt att veta att de är ekiperade å är beredda på vår nu, är bara en själv som skulle behöva jacka å löpskor med... Njut nu av DH <3 KRAM!

2012-03-13 @ 20:16:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här vänta sängen rätt omg, måste ju vila så aj orkar spinningen,typ det enda jag gör i rörelseväg på en vecka... ler Men bättre än inget! Stod å kikade på träningsbyxor på HM i dag, men orkade inte prova, så jag får köra på i sunkiga kläder ett tag till... Natti!

2012-03-13 @ 22:01:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Mys! gott med glass =)



Ahh en vecka e lång tid, men de e desstu mysigare att ses sen =)



Tack, jag blev jätte nöjd. alltid kul att förnya sig lite.



Natt natt sov gott

kram

2012-03-13 @ 23:05:02
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du fick sova i natt å att det inte blev en orolig natt med massa avbrott för att trösta liten... KRAM!

2012-03-14 @ 08:25:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0