Veckorapportering!

Ja förra vecan uteblev den. Men nu äre bara att ta tjuren vid hornen ;-)
Har inge vidare resultat att rapportera och allt är ju mitt fel. Ryggen gör så jävla ont, funderar på att ringa läkaren nu! Att bara ta sig runt min vanliga motionsrunda är väldigt smärtsamt och det är inget tempo.
Sen äre lite annat strul i mitt liv som gör att jag inte skött maten lika bra =( Och det är sååå dumt. Men men, nya tag!
Viktnedgången är
-0.9 och det är ju två veckor sen jag vägde mig så nått toppen resultat blev det inte =/
Men allt minus är bättre än plus. Har sen 16 april gått ner 7.6 kg.
Tappat 59 cm på kroppen!

Längtar nu tills ryggen är bra så jag återigen kan träna som vanligt!

 

♦ ♦ ♦

I lördags va vi på rock kväll på kullerbacken! Super bra anordnat och bra musik. Tror det va 4 olika rock band!

Sam va helt lyrisk. Han fick ju springa hur han ville och han va på strålande humör!

Så roligt att även småbarnsfamiljer är välkomna!


Foto: Morgan Moverare

Mina små rockers killar!

Hade en rolig kväll och drack cider för första gången på tre månader!



Längesen man va ut och hade lite roligt! Men efter kl 00 va man nöjd och stegade hemåt! Mikael gick hem med barnen tidigare på kvällen!



söndag kväll for jag och Sam och tittade på kusin Arvid då han hade fotbolls match.

Jisses så duktiga dom är! Va riktigt spännande att titta på. Men hade inte tid att titta så länge =/



Här regnar det återigen! Riktig pissig sommar har vi =(

Kram!






Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

BRA KÄMPAT Nina!!! Hejja dig, å jag tycker att du utifrån förutsättningarna (ond rygg, sjuka barn och karl som jobbar borta) gjort en kämparinsats!!! Galet många cm som du tappat, måste ju vara hur inspirerande som hellst! Man behöver påminna sig om sådant då det går trögt och man ahr en svacka! Lät himmla trist att du har jobbiga saker omkring dig, hoppas det inte är något annat allvarligt <3

Å som sagt du inspirerar verkligen, och tusen tusen tack för din snälla å peppande kommentar! Är verkligen skönt att blivit kvitt lite onödig isolering, men lika mycket till skulle behöva åka väck suck Men så långt fram orkar jag itne tänka utan njuter av nuet. Har firat med en räkmacka å en löparjacka dagen till ära :-D Nådde ett av mina mål å då ska man belöna sig ;-P Å då jag hoppar cirkusen pga allergi kudne jag lägga pengarna på en lpjacka istället, visst?! ler Så det blir Svea och Magnus som går och jag och Bogge kurar hemma, han är för liten och sover den tiden så han får vänta ytterligare något år...

Tappa nu inte sugen Nina, utan besök doktorn för ryggen och kom ihåg att ett litet minus är bättre än ett plus och all motion oavsett tempo å längd är bättre än soffläge. DU KLARAR DET DU FÖRUTSATT DIG! Hejja hejja <3 KRAMIS

2012-06-19 @ 13:08:39
URL: http://http:lurans.blogg.se
Postat av: Caroline

Wow jag tycker du har fått jätte fina resultat Nina!!! Nästan 8kg på 2månader är ju JÄTTE bra, och som Therese skriver med dina förutsättningar är det ju ännu bättre... Och alla cm som försvunnit smäller man nästan av om man tänker på, shit det är ju en hel del som försvunnit. Hoppas du verkligen kommer på banan igen och att du SNART får må bra.



Trevlig midsommar på er om vi inte möts innan dess!!!



KRAM KRAM

2012-06-19 @ 16:50:37
Postat av: Catarina

Du gör det hur bra som helst,Hoppas nu att ryggontan går över och du får känna dig pigg igen.

Kramen

2012-06-19 @ 17:01:11
Postat av: Vendela

Du ska vara nöjd Nina! Kanonbra jobbat tjejen!!



KRAM

2012-06-19 @ 17:51:39
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Precis, helt rätt resonerat, man ska se det långsiktigt, även här är det 2013 som gäller!!! Dock förstår jag att du blir besviken om du hade ett mål du ville nå men som du nu inte nådde pga omständigheterna, men bara NYA tag, du är en god bit på väg, å vi är massor av vänner och bekanta som hejjar och stöttar dig!!! Ang cirkusen kan jag inte annat än att hålla med, snuskit dyrt, stackars dem som har 5-6 ungar att lsöa in, de ruinerar sig, för sedan tillkommer ju poppe m.m. Har jsut lagt Bogge å sitter med en kopp te å lyssnar på cirkusens ljud å regnet som smattrar, rätt mysigt. Hoppas nu bara att ni som är på cirkusen får en toppen kväll, ska bli skoj att höra var Svea tyckte då hon kom hem! Å så får jag väl höra om du uppträder i åg igen ;-D KRAMAR!

2012-06-19 @ 19:26:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenni

Men herregud, 59 centimeter! Ja då är det inte konstigt att jag ser skillnad på dig. Det är ju mer än en halvmeter Nina! :-D

När det känns så där exrta motigt är det bra att blicka tillbaka och faktiskt se resultaten man gjort!

Hoppas att det inte är alltför jobbigt bara allt som du har runtomkring dig, att det ¨går över och bir lättare snart!



TACK! Roligt att det syns något, men som du skriver ser man det inte själv. För min del rör det sig inte heller om många kilon men jag känner mig piggare och mer vältränad och det gör väl sitt till :-)



Hoppas ni har det kul ikväll, själv hoppade vi över det och bestämde oss för att ta vartannat år då det är så himla dyrt!



Kram

2012-06-19 @ 20:36:20
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej vännen!

Ja du pissiga regndagar har vi oxå =) Trist.



Tycker så synd om dig med din onda rygg! Ändå får du så bra resultat! Duktig du! DU SKA VARA NÖJD vännen!



Tänker på dig massa kramar!



Fina bilder. Härligt när barnen får vara med på sånt.

underbart

2012-06-19 @ 23:08:03
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Hej bästa du! Så himla BRA av dig att du fortsätter kämpa trots motgångar med ond rygg osv. Alla motgångar du tar dig igenom stärker dig och hjälper dig att ta nästa motgång. Att träna och leva sunt gör sån otrolig skillnad i humör och allt så man tjänar defintivt på att vara tjurskalle och fortsätta :-)



Kul med Rockkväll, förstår att kidsen hade det fantastiskt! =)



Antar att ni är i stugan under midsommarhelgen, men har ni en liten ledig lucka mellan fre-sön så säg till! Vore kul att bara dricka en kopp kaffe och snacka skit!



Puss och kram och krya på ryggen nu! <3

2012-06-20 @ 08:39:14
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Anonym

HÄRLIGT och grattis!!! Trevlig midsommar önskar jag dig och dina ♥ Varma kramar från oss i Högland ♥

2012-06-20 @ 10:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0