Jobbigt, men skönt!

Igår va det en sån där dag som man knappt kunde hålla sig vaken! Känslan är så läskig. Somnar flera ggr per dag då det blir så där. Jätte hemskt!
Men på eftermiddagen tog vi barnen och for till sallsjön en sväng med massa saker och vi grillade hamburgare innan vi for hem. Men nog hann jag somna även där oxå!


(Vy från slalombacken)

Som tur va så hade jag en motionsrunda inbokad med Eva.
Och jisses i min låda va jag fick ta ut mig!



Vi joggade en del och jag har då aldrig joggat så länge någon gång!
Vi tog 5:an runt sjön, hästskovägen, ringvägen, slalombacken, kullerbacken och tillbaka till sjön.
Va knäckt men det va så sjukt härligt! Tack Eva min vän!

Vaknade dessvärre med halsont och tätt näsa... Får se om jag vågar mig ut på någon runda ikväll.
Just nu regnar det konstant desutom!

Anton sover, Mikael och Sam skulle ut på nå uppdrag!



Så jag avnjuter en kopp te och hallon med kesella!

Hoppas ni har en bra nationaldag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Oja!! det är riktigt guld värt att ha nära och kära och dessutom nära till hands oxå! =) Det är oxå riktigt skönt när Tim smiter med farfar nån stund emellan åt, så att man får en lugn stund för sej själv ibland ;) Sånt uppskattas något enormt.

Hostan får han nog dras med länge skulle jag tro. Med tanke på hur tjock och rosslig han är i bröstet. Men jag håller mina tummar allt jag kan att man själv klarar sej. Vore ju väldigt lägligt om man åkte dit lagomt tills vi ska iväg. Längtar massor och drömde inatt hur sen jag var att packa resväskan och hur mycket jag glömt att packa med mej. Allt var i princip kvar hemma :p Så jag ska göra bort det i tid, så jag får med allt jag behöver ;) Vi kommer ha det toppen, med massor med goda drinkar, sol och värme! Gud så underbart alltså! ;)

Och när vi kommer hem, är det inte alltför länge kvar tills ni åker! =)



Hoppas att du inte tänker bli förkyld nu! =( Du få kurera i massor och ta det lite lugnt.

Det lät iaf som ni hade en riktigt härligt runda igår kväll! ;)



Puss och kram! <3

2012-06-06 @ 13:21:45
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jodu! Tim är en speciell pojk han! ;) Har varit nära flera gånger idag att bära ner han i källaren, eller gå ner i källaren själv :p Nu somnade han dessvärre en sväng på soffan =/ Men då fick jag passa på att dammsuga iaf! Men måste väcka upp honom nu, så vi kan fara och handla lite.

Och pratar, det gör han på brinne livet! Inte en sekund är han tyst och då är det roligt att man dessutom förstår allt han säger!



Ja, jag måste börja lite smått att iaf bära upp väskan snart. Eller först ska jag sätta mej ner och skriva ned allt jag måste ha med mej, så inte allt blir hemma, som i drömmen ;)

Klart du kan ha bikini i sommar vännen! <3



Det är riktigt tacksamt att få lite ensamma stunder ibland! Så man bara kan höra tystnaden! Vilket inte händer alltför ofta när Tim är närvarande ;)

Härligt att även Anton börjar bli mer och mer lik sin kusin till buse! hi hi



Nä, gud! Nu måste han vakna!! Är rädd det blir eländigt ikväll annars! Nu får han inte längre sova lunch på dagarna och det är en dröm att få honom att somna kl 19.00 om kvällarna! =)



Puss och kram <3

2012-06-06 @ 15:34:40
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack =)



Duktig du är som joggade igår fast du var så trött. Känner mig också trött mest hela tiden, men är väl det tråkiga vädret som gör det. Får hoppas solen och värmen kommer snart igen.



Ha en fortsatt bra dag.

2012-06-06 @ 16:31:21
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Eva

Gud vad duktig och hurtig du är;-)

2012-06-06 @ 16:44:17
Postat av: Malin

Lite rolig tycker jag, att Anton börjar ta efter sin kusin allt mer! ;) Fast det kan bli lite jobbigt emellan åt oxå :p

Låter som han börjat ta efter honom när det gäller nattningen oxå. Tim har inte somnat än heller. Men så hittade jag ju honom sovandes i soffan i eftermiddag. Inte så konstigt då.



Hoppas oxå på en ny spruta innan helgen, så jag slipper gå med detta knä nå länge till, vilket knappt ens går!!



Hoppas på en mys kväll imorrn kväll! =)



Puss och kram.

2012-06-06 @ 20:14:03
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Petra

WOW! Va du är duktig!!

Ja här e oxå trist väder. Inget regn än, men de har hängt i luften hela dagen.

Var e sommaren? Vi hade ju den en vecka iaf. Hmm...



kram fina fina du

2012-06-06 @ 20:34:03
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Russin

hej hej..



BRAVO!!! Vad duktig du är.. :)



Jag tog mig 3 löpturer på Korfu men jag längtar tills imorgon då jag ska ge mig ut i "mitt" spår igen.. :)



Hur går det med mat och minus annars ?



kramisar

2012-06-06 @ 20:52:30
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Annika

Duktiga, duktiga du!!!!



Stora kramar!

2012-06-06 @ 22:56:10
URL: http://snartfyrtioochkomigang.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du kryat på dig och inte blivit mer sjuk!

Ja nog är det trist med detta väder, vi trotsade dock regnet och tog oss iväg på en liten utflykt till barnens glädje, å ikväll masade jag mig ut med bus, första riktiga passet på nästan en vecka, både välbehövligt å skönt!!! Å vilken härlig runda du å Eva tog, är detta den stig man kan ta i bortre ändan av sjön där det står kullerbacken? Har varit sugen att vika av där men liksom inte kommit mig för... Är det bra skyltat om man får för sig att testa? KRAM KRAM å hejja dig med ditt motionerande <3

2012-06-06 @ 23:10:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Förresten, vilket datum drar du till solen? SÅ jag vet när jag ska knöka ner mig i din resväska ;-P

2012-06-06 @ 23:24:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt med en sovmorgon idag iaf!! :) Han såg så busig ut, så förstår att han somnade sent.

Går bra att vara hos oss ikväll i så fall. Hade varit mysigt! :)

Så vi hörs något under dagen!



Ha en fin dag du med vännen min! <3



Puss och kram.

2012-06-07 @ 10:12:49
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Miranda

Hejadig! Jag har bara varit ute en gång denna veckan :-/ Har inte hunnit mera eftersom jag har jobbat nästan alla dagar och hade annat att göra hemma, eftersom jag är ensamstående denna veckan =) Ha en fin helg!

2012-06-09 @ 07:40:53
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Jenni

Jäklar i min gata vad du tränar Nina! Skulle få en rapport om hur det gick med PT'n Sofi också ;-)

Du kämpar på toppenbra ju!



Vad söta de kan vara ibland mot varandra barnen, ser mina som kan bara värsta ovänner ibland men ibland världens goaste :-)

När vi bor som vi bor känns det som himla tur att de har varandra iaf!



Hoppas du får en fin vecka!

Kram

2012-06-11 @ 14:12:57
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0