LCHF

Ja det sägs ju ska funka denna diet LCHF...
Är sjukt sockerberoende. Riktigt skrämmande ju! Va socker kan ställa till det.

Så man har ju hört att LCHF ska ta bort sötsuget. Känns ju bra men det jag inte tycker känns okej är allt detta fett man ska äta.

 

Har lånat denna bok som jag ska läsa igenom.

Men redan på första sidan blev man ju lite brydd på denna tjejs åsikter...

 

 

Det är ju fina ord hon använder.

 

 

Nog för att jag får skylla mig själv för att jag ser ut som jag gör! Men är då inte lat, äcklig osv...

Men när jag läser sånt här vill jag bara gråta och lägga mig ner å tyna bort!
BLIR ÄCKLAD ÖVER MIG SJÄLV!

 

 

Finns så många kvinnor som är så vackra, har en underbar utsrtålning trots lite överflödigt fett.

Man är inte sämre människa för att man är tjock. Men det tycker ju då denna Katrin att man är!

Men ska läsa ut boken iaf!

 

Sen är vi alla människor vackra på olika sätt. Ung som gammal, smal som tjock, liten som stor, mörkhyad som blekskinn osv! Du, just DU är värdefull!


Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att du uppdaterat lite. Vill bara påminna dig om att DU ÄR TOPPEN precis som du är!!! Tycker du är super duktig som tränar och håller igång. Heja Nina!!!

Ta hand om dig min vän. Kramar i massor

2012-02-21 @ 21:13:32
Postat av: Vendela

Denna kvinna är ju sjuk - usch!!! Inget att ta åt sig av vad den tokan säger!



Håller verkligen med dig - alla människor är vackra, unika och värdefulla! Tjock/äcklig är absolut inget som hör ihop, finns de som är smala och äckliga oxå..men som sagt, hon är inte klok den där kvinnan..



Ang LCHF är det inget för mig, eftersom jag inte kan tänka mig ett liv utan bröd, pasta/ris/potatis och att moffa i sig en massa fett. Nej, jag tror på vanlig hederlig kost. Men det där sockersuget det är förjävligt. Undrar hur man blir av med det utan att ta till LCHF`?



Många kramar!

2012-02-21 @ 22:24:03
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Ida

Det funkade säkert för henne att tänka så, hon har ju själv gjort en ordentlig resa. Alla behöver vi pushning på olika sätt, vissa behöver höra såna ord medans andra bara vill ha smicker.

Och visst är alla människor fina oavsett vikt, men det rimmar dåligt med det du skrev i ett tidigare inlägg om att det inte är fint att vara smal.



Ha en fin dag/vecka/månad, ja jag garderar mig eftersom jag är inne så sällan ;) Kram

2012-02-22 @ 07:23:11
URL: http://minatvasmahjartan.wordpress.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Dieter hit och dieter dit, inget håller på lång sikt annat än en sund kost å motion, å du verkar ju ha en bra grund, så mycket som du promenerar, simmar och går på core, så klart du ska spinna med ;-D Du kan anmäla dig i dag fram till tolv, förutsatt att det finns platser kvar! Själv känner jag av halsen, men tror jag ändå ska spinna, får ta det lite lungt bara... KRAM

2012-02-22 @ 07:49:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja ta å ring å anmäl dig, själv ska jag avvakta någon timme å känna av halsen, men är gryyyymt sugen å pepp att spinna så då gäller det väl att rida på vågen innan latmasken tar överhand igen ;-P SES!

2012-02-22 @ 08:50:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kristina

Du, jag tycker inte du ska läsa den där boken, hon verkar ju inte vara riktigt klok! Det är väl bättre att läsa något peppande istället för det hon skriver, tycker det låter nedvärderande. Du är grymt fin som du är Nina, tänk inget annat! Kram :)

2012-02-22 @ 13:00:48
Postat av: Petra

Helt rätt, man är vacker oavsett hur man är!! Blir så förbannad. Hon e knäpp.

Du e jätte fin!!

kramar

2012-02-22 @ 20:58:32
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja du denna jävla människa hon var på tv i nått program där hon pratade om LCHF och man blev bara så arg...



Nä som tjock är det ju det sista man vill höra att man är äcklig och allt annat negativt ... pepp vill man höra !!

2012-02-23 @ 18:02:38
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Miranda

Det jag är mest brydd över är att allt idag skall ha namn med bokstäver... För tio år sedan hade namnet LCHF, Atkins-dieten...en diet som MÅNGA dömde ut! Det är så modernt med att sätta bokstäver på allt, precis som att säga att ett barn som är aktiv har ADHD...Jag tror att vanlig bondförnuft löser det mesta. Dessa trådsmala brudar som säljer böcker på andras olycka, mår med stor sannolikhet inte ett dugg bättre än oss som har hull. Nej, jag är hellre lite fet, go´ o glad (ej hungrig) , än smal och sur (alltså hungrig). Fråga pojkarna. Dom vill heller ha en brud som är rund och glad än en som är smal och sur ;-)

2012-02-26 @ 21:55:34
URL: http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0