Feber och åter feber!

Stackars lilla Sam! Nu har han haft feber i 8 dagar! Äter i stort sett ingenting. Förstår inte ens hur han kan hålla igång som han gör!
Men han dricker ju och huvudsaken är det!

Anton fick ju vaccinations spruta igår så han hade 39.7 i feber ikväll =/
Men det går ju över och man vet ju va det beror på.

Har Sam feber hela helgen så måste jag nog ringa ner till läkaren på måndag!


Tycker så himla synd om han!

Såg på vädret nyss och ser att ett oväder drar in över landet!

Blir en inne mysar helg med andra ord. Kanske att man får nått vettigt gjort, men bara kanske ;-)

Vill ha sommar och sol NU!

 



Men det lär dröja ett tag till innan vi kan sjösätta flottis!

Ha en underbar helg alla ni som tittar in ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja Heja! Upp mot ljuset och ytan! Ska försöka göra mig ett lättare tränings schema. Börja lugnt och öka på eftersom.



Ja, det ska bli himla skönt att få sova en hel natt. Det var ett tag sen kan jag lova :P



Puss!

2012-04-20 @ 23:10:54
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Stackarn, vilken långdragen feber! Håller tummarna han kryar på sig å att ni får en fin helg <3 Å ja, det är väll alltid folk som retarsig på att man skriver om att man tränar, bakar, bantar, pysslar, sjunger, renoverar, reser osv. Men då behöver de inte läsa ;-P I grunden så är nog sådan personer bara avis på att andra gör sådant som de själva skulle vilja göra skulle jag tro. Så i sin egen blogg ska man skriva just det man vill å skita i att bry sig :-D KRAMISAR i snöovädret!

2012-04-21 @ 08:59:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Men lille då :(

Hoppas han blir frisk snart.



Tyvärr inget bb inatt, men vi får se vad dagen har att erbjuda.. :)



Hoppas ni får en bra dag, kram

2012-04-21 @ 12:04:25
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Elin

Moa höll på över en vecka med sin feber, men de är ju bra att åka till läkaren och se om han behöver nån medicin.. MoA åt dåligt också, men drack bra, hon fick de hon ville ha, glass och juice :) krya på sig sam, och tack för lånet av spritsen :)

kramar!!

2012-04-21 @ 20:46:51
Postat av: Petra

Nej men stackare! LIder med honom & er.

Fina kort.



Ja det var bra mätning, minskat 2cm på vardera lår, ngt jag kämpar för. Minskat 1 cm i magen & gått ner 1.2 kg. Så nöjd e jag-

Hur går de för dig?

kramar

2012-04-21 @ 23:50:09
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Grannen

Stackare... Men idag är väl Sam feberfri då jag såg honom ute och lekte! :) Hoppas Anton är bättre så han kan fortsätta sin inskolning. Är så glad att Isak inte haft feber sen i November... Peppar, peppar! Vi har varit friska hela vintern. Nu längtar jag oxå efter värmen och våren! Vi få ta och träffas i veckan, pratade med Elin om det. Lunch date kanske?? Kram

2012-04-22 @ 17:19:35
Postat av: Nina

Kära granne: nä Sam är inte pigg än men fick gå ut å leka lite ändå! Men bara en liten stund! Härligt att Isak hållt sig frisk så länge! Jätte bra!

Är med på date till veckan! Vore super trevligt!

Kramen

2012-04-22 @ 18:15:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Elin: ja nu äre tionde dagen. Full fart om dagarna. Men när kvällen kommer stiger tempen. Och man får inte röra vid hans öron. Ska ringa doktorn imorron. Rören kan ju ha ramlat ut och han kan ha fått öroninflammation igen...

Kramis

2012-04-22 @ 18:17:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men ajsingen vilken envis feber! Hoppas innerligt att ni får bukt med det, att ringa VC låter klokt nu då det är så långdraget. Hoppas du får en toppen vecka <3 KRAM KRAM

2012-04-23 @ 08:47:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja att du rör på dig råder det definitivt ingen tvekan om, du är ju på språng jämt å sannerligen ingen soffpotatis som en annan!!! SÅ jag förstår till 100% om du försöker dig på detta för att få igång en förändring! Har själv använt cambridge å var supernöjd med de snabba resultaten å att man mådde så bra medan man körde det, dock så halkade jag tillbaka till samma gamla matvanor då barnen föddes, å då jag ääääälskar mat så insåg jag att jag allt får börja i den ände där jag verkligen varit under isen - rörelse och motion! Alla är vi olika och har olika svagheter. Jag peppas av alla som tar tag i sina liv och kroppar för att få en förändring, oavsett metod! Man känner sig själv bäst :-D Så jag följer med STORT intresse din resa å hejjar allt vad jag kan och hoppas detta är just din METOD. KRAM KRAM <3

2012-04-23 @ 14:58:20
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0