Andra veckan!


Då va måndagen kommen, min mät och vägdag.

Kändes gruvigt att ställa sig på vägen och ta fram måttbandet denna morgon!

Har inte kunnat motionera som jag velat. Utan suttit här instängd i lägenheten, men noll ork, lust eller motivation! Sjuka barn tar musten ur en. Speciellt då man är ensam och inte har någon att dela bördan med! Har legat inne hos Anton hela kvällarna i stort sett!

 

Men hur som, vågen visade -1.2 kg. Bättre än inget!

I cm är det totalt 12 cm! Mest i midjan denna gång! Så jag är väl sisådär nöjd. Känns som jag skulle fått ett bättre resultat med mer träning. Så besviken är man allt.

Men nya friska tag. Imorron kväll kommer karln hem så from onsdag äre träning som gäller!

 

Min träningsvecka förra veckan:

 

Måndag: Simning 55 min

Tisdag: crosstrainer 30 min

Onsdag: As jobbigt zumba passs med Nick 70 min

Ja det va allt!




Bjuder på en bild hur man ser ut när man dansat zumba så det känns som man ska spy, dö, svimma! Svetten spröt på mig! Men vilken underbar känsla!

Väntar nu på att sjukan ska ringa upp. Anton har nu 39.5 i feber. Så nu får dom ta och titta om det är öronen som spökar. Stackars lill killen!



Önskar er en trevlig valborgsmässoafton!

Mest troligt far vi upp till Malin och LG och äter middag! Roligt med lite sällskap!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det var väl ett TOPPEN resultat, du är ju grymt hård mot dig själv. Tänk långsiktigt, fortsätter du så här i ett par veckor så blir det många kilon... Å dessutom udner tuffa förutsättningar. Sa just till eva i helgen då jag träffade henne att jag tycker du gör det superbra som fixar att vara själv å ro allt då M är å jobbar, jag hade INTE gjort det, jo kanske under en begränsad period, men inte permanen. Är grymt impad!!! Här blir det grillat i kväll å så en tur till någon brasa, svea vill se eld :-D Nu lutar det åt att hasa neråt gatan å se om tony har öppet, barnen vill cykla ;-D KRAM och BRA jobbat!!!!

2012-04-30 @ 09:38:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hejja hejja! Jättebra ju!



Usch så synd om Anton, hoppas Dr ser vad som är fel för det kan ju inte vara bra att ha feber så länge :-/



Ha en fin Valborgsmässoafton!

Kram

2012-04-30 @ 11:35:16
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag tycker Du gör det fantastiskt bra. Att äta rätt, träna & samtidigt vara själv med sjuka barn är ju en heltidssysselsättning och Du kämpar otroligt bra.

Jag hoppas Du får bra hjälp på sjukan med Anton & hans feber.

2012-04-30 @ 13:40:05
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas innerligt att ni får någon rätsida på febern, och att det inte är någon allvarlig infektion eller liknande. Här har vi varit på banken och satt in ungarnas sparade slantar, var ju sista dagen som swedbank tog emot kontanter så det gällde att passa på. Tyvärr hade Tony inte öppet, så vi får se om vi shoppar loss i Ö-sund i morgon istället... Önskar dig en fin em/kväll, å hellst en feberfri sådan <3 KRAM

2012-04-30 @ 13:52:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Nina, du måste glädjas åt dina framgångar istället för att bli besviken. Även om det inte är vad du förväntat dig måste du omvandla det till positiv energi, för den behöver man mer än nånsin när man ställer om livet på det här viset. Man bryter alla dåliga vanor som sitter som berget i en.



Hoppas kidsen får vara friska nu så du kan fokusera mer på dig själv framöver!



Kämpa på!

2012-04-30 @ 14:31:34
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Catarina

Tycker du gör ett fantastiskt jobb både med dig själv och m barnen.

KRAMEN ♥

2012-05-01 @ 13:56:07
Postat av: Nina

Tack Catarina <3

2012-05-01 @ 15:33:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & Belle

SLUTA vara så hård mot dig själv!



0,5-1,5 per vecka i snitt är normalt med Herbalife! Så du får ju superfina resultat.



VA NÖJD ! :)



Du är duktig!



Hoppas ni hade en fin Valborg :)

Kram

2012-05-01 @ 22:50:18
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0