Vissa söndagar...

Ja då va helgen förbi... Varför måste det gå så himla fort?
Detta är en sån där söndag som känns extra jobbig.
När M for ville jag bara slänga mig runt hans ben och vägra släppa taget!!!
Känns så jobbigt då han far!
Önskar att han hade ett jobb på hemmaplan ibland!
Men men....



Vi uppskattar varandra desto mer då vi får träffas istället.
Kan ju inte påstå att man "nöter" på varandra iaf ;-)



Helgen har bestått av en massa städande.
Äntligen fick jag tummen ur det berömda hålet så att säga.
Bara toaletterna och Sam´s rum kvar nu!
Känns skönt att man fått lite gjort.
Hade sån tur så mamma kom och hjälpte mig med köket i fredags. Guld värt!

Nä om man ska ta och hänga en tvätt och sen krypa till kojs och sakna min älskling lite! Å längta till torsdag kväll!



Önskar er en bra start på den nya veckan ♥


Kommentarer
Postat av: Marianne

Tur ni tar vara på tiden när ni väl är tillsammans!! Förstår dock att det kan vara tufft när du har två små! Du gör det bra!

2011-09-12 @ 10:15:23
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nog gör du det bra som är själv om veckorna, det är inget jag gillar, vill ha familjen runt mig hela tiden. Men jobba måste man ju så :-/ Här har det inte blitt någon höststädning ännu då vi ska bygga vägg å greja... får ta det sen. Dock är övervåningen iaf rätt ok - alltid nått! KRAM

2011-09-12 @ 10:39:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja det här med jobb är ett gissel, har nästan svårt att njuta av mitt nuvarande då jag vet att det är över om ett år... Men får försöka leva i nuet å ta jobbproblematiken först nästa vår... Å sÅ får jag hoppas du får napp på nått jobb med! KRAM

2011-09-12 @ 19:24:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nadja

Han hade en toppendag i lördags! Var helt överlycklig över alla presenter och jag tror inte han åt en enda vettig måltid på hela dagen.. Blev mest bara tårta och godis;)



Visst är det hemskt att tiden går så fort, man önskar ju att de kunde få vara små ett tag till! Det är nästan så man blir sugen på en till bara för att få ha en bebis igen;P

Kramen

2011-09-13 @ 09:30:08
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0