Väggarna uppsatt!

Ja denna gäststuga verkar ju aldrig bli klar =p

MEN, nu är då väggarna uppsatta!



Det är Mikael som bestämt färgen! Jag är oskyldig! Sa att jag vill verkligen inte ha blå väggar, men som ni ser. Det blev blåa väggar =p KARLAR!! Men men, det är ju pojkarna som ska sova där så whatta hell =P



En fond vägg i vitt. Där kaminen ska stå.
Rummet innanför ska bli ett duschrum!



Men nästa sommar kommer Melvin kunna sova där. Och våra gäster som kommer på besök!



Bättre sent än aldrig kan man ju säga.
Och nu har LG dragit igång med ett nytt projekt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fint det blir, men visst tar det tid... Vi byggde ut stugan i sommar och det tog oss nästan hela semestern, men då fick jag mina väggar vita oxå. ;-P



Jag tycker att du gör ett fruktansvärt bra jobb med barnen och allt runt omkring på veckorna när M är borta och jobbar. Tror jag inte skulle palla en sekund. Sen iofs har vi så mycket runt omkring som inte skulle funka om R jobbade borta. Vi måste tex starta traktorn och skotta drygt en timme om det snöat. :-/ Jag tackar gud att vi får ha jobb på hemma plan än om vi båda önskar jobb som vi känner lite mer för, men va fan pengarna kommer in iaf... ;-D



Kram kram

2011-09-13 @ 14:37:54
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va bra det blir! Allt får ta sin tid, man måste ju hinna njuta också ju :-D För vår del har det hänt noll i stugan i år, men det gör inte så mycket... KRAMIS

2011-09-14 @ 15:13:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tjingeling! Dagis går bara bra, lite kinkig just då han lämnas men annars rullar det på! Men nog hade jag gärna varit hemma med barnen tills de var 5-6 år om ekonomin funnits.... fast det är skoj att börjat jobba med. Allt har ju sin tjusning! Allt bra med dig/er annars då! KRAMIS

2011-09-26 @ 09:11:22
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0