I´m in löööv!

I fredags va det 5 år sedan jag och älsklingen blev VI med stort V ;-)
Och jag är lika kär idag som då! Och det känns helt underbart!
Önskar att alla fick uppleva riktig kärlek!

Har gjort så många "misstag" i mitt liv och tagit fel vägar. Men om jag inte gjort dom valen så skulle jag ju inte ha det jag har idag! Så iställt för att grämmas så får man vända det hela till nått positivt istället!



Älskar min underbara familj!

Nu har ju älsklingen börjat jobba 7 dagars. Dvs han är och jobbar i 7 dagar och sen hemma i 7 dagar osv... Det är ju både för och nackdelar med det hela.
Känns inte så roligt att vara ensam varannan vecka plus helg men guuud så skönt att få ha han hemma en hel vecka!
Och det är ju underbart att få längta efter varandra!
Man känner ju sig alldeles pirrig den dagen man vet att han ska komma hem ♥

Älskar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa Design

Grattis till er !!!



Jaa visst är det underbart med riktig kärlek och precis som du skriver så har man inte gått den väg man gått innan med misstag å annat tråkigt så hade man nog inte uppskattat det man har nu lika mycket !!

2011-09-27 @ 22:29:09
URL: http://lovisadesign.webblogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja att sakna varandra är en underskattad sak för att hålla kärleken vid liv :-D

Å varmbad, har det redan dragit igång?! Måste dit med barnen isf :-D KRAM

2011-09-28 @ 08:08:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag kan tänka mig att det är underbart på något vis när gubben jobbar borta och man får längta lite... Man nöter inte på varandra på samma vis som när båda är hemma om kvällarna. ;-)



Jag lever och mår, växer och gror. :-P Hade tänkt försöka ta med Ellie på varmbad i morgon så hon får göra något kul med mamma innan bebis kommer och tar plats. Ska ni dit? I så fall får du hålla i dig när jag kommer i havet med den sprickfärdiga stormagen. ;-D



Kram

2011-09-28 @ 14:12:26
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ah så det drar gång redan i morgon, kanske ska jag nyttja fördelen med att arbeta hemma å ta med barnen å bada någon torsdag framöver då :-D

2011-09-28 @ 15:38:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja ni är ju van att vara ifrån varandra. För oss funkade det inte alls nå bra när J jobbade så då Neo var lilliten, tror att vi aldrig riktigt lyckades hämta igen oss, under en period jobbade vi även varsin vecka (vi var alltså aldrig lediga tillsammans) heller inget att rekommendera. Jag tycker det är perfekt när dom ligger borta varannan natt, för den egentiden behöver jag. Jag skulle verkligen vilja känna känslan att verkligen sakna någon igen, pirret i magen och allt :) Jag hoppas och längtar tills det sker :D Låter ju helt underbart att ni fortfarande känner så efter 5 år :) Kram

2011-09-28 @ 19:45:39
URL: http://minatvasmahjartan.wordpress.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fasikensajsiken, jag missade ju kvällsöppet i går!!! Får skylla på att jag var snurrig i bolle nefter för lite sömn, så vad missade jag, var du på blomster?!? Får kika in där i dag å få en rapport ;-D Kra, å trevlig helg <3

2011-09-30 @ 07:57:15
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0