När man inte kan somna...

Så brukar ju tankarna snurra runt.
Inatt när jag inte kunde somna efter att ha blivit väckt av barnen för trettionde gången så kunde jag inte somna om.
Så då började jag planera julbaket istället!
Lutar åt tre-fyra sorters kakor och lussebullar.
Och godisgrisar som vi är så lär det bli massa kola, knäck och annat julgott oxå!

Vare sig man vill eller inte så närmar sig julen 2011 med stormsteg!
Tyckte nyss det va jul ju!

Och just idag tipsar Therese om must till sodastream.
Brukar ju va skeptisk men ska prova musten.

Är sjukt sugen på Blossa glögg oxå så vem vet, det kanske slinker ner en kopp eller två i helgen ;-)
Såg ju att dom packat upp massa flaskor på ICA! MUMS! Vanlig hederlig blossa ska det va!

Julklappar har vi börjat med oxå. Några är bortgjorda. Känns bra att va ute i tid!

Nä nu äre dax att fixa lunch till barnen!

Från i lördags då vi dansade zumba på MB.

sjukt roligt!!



Återkommer sen med bilder från Anton´s 1 års dag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det tog emot igår att kliva ner i vattnet, men för E's skulle så gjorde jag det ändå. Och ska göra om det i morgon igen. Jag vet jag också att jag kommer att köpa mig godis ikväll, och i morgon också mest troligt. Att man inte har nån som helst karaktär.



Jul musten till sodastream är TOPPEN, drack det som tokig förra året. Helst icas julmust. Billigare än att köpa färdig julmust :)

2011-10-28 @ 14:37:55
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja musten är kanoners, köpte den på ica tallen, men finns nog på konsum här med tror jag iaf. Å ser fram emot lite bidler från ettårskalaset :-D KRAM KRAM

2011-10-28 @ 15:09:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag brukar också ligga och tänka när jag inte kan somna på både kommande födelsedagar, kalas och julstök i alla dess former. :-P

2011-10-30 @ 10:26:34
Postat av: Malin

Och själv har jag inte en tanke på julstöket än, eftersom jag somnar ögonblickligen jag landar på kudden nästan ;) Men en tanke hit eller dit på dagtid kanske man ska lägga :p Det är ju ändå inte alltför länge kvar till jul nu. Men nu är jag alltför trött och tror jag pillrar till duschen och vidare till kudden.

Film mys snart? :*

2011-10-30 @ 21:00:30
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0