Aussie

Brukar beställa saker från Kicks lite nu och då.
Så bra med internet shopping ;-)
Man brukar alltid få små presenter med i beställningen.
I höstas fick jag ett prov på en inpackning.
Jisses så bra det va. Och luktar så gott så man vill äta upp det!


Rekommenderar den verkligen!
Så nu när jag skulle göra en ny beställning så fick den givetvis hamna i kundkorgen ;-)
Har även köpt denna som jag ska prova:


Då jag brukar locka håret emellanåt så äre ju smart att använda värmeskyddande produkter.

Ska prova denna så fort jag får tid =p

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Balsam använder jag aldrig och har jag gjort 10 inpackningar i mitt dryga 30-åriga liv är det nog bra... Men så ser man ut som en trolllpacka också ;-P Hoppas du fått sova bra i natt då du var ett barn kort! KRAM

2011-11-26 @ 08:00:14
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Malin

Ja, jäklar vad stark mat vi åt igår!!!!! Tim såg hur pappa gjorde och pepprade typ i hela svartpeppar karet!! ;) Hett va bara förnamnet!!!! Han är riktigt hjälpsam och en riktig spjuver!

Jag finns alltid i ditt liv vännen och kommer alltid att göra det!

Puss och kram.

2011-11-26 @ 16:12:17
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Håller tummarna att de är krya!!! Sitter själv å snorar å har ont i halsen, vill verkligen i´nte bli sjuk då jag ska till uppsala i början av veckan :-/ KRAM KRAM

2011-11-26 @ 22:31:33
URL: http://lurans.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0