Sagt farväl!

I fredags sa vi farväl till min morfar!
Mycket fint farväl. Många tårar rann!
Men han finns i våra hjärtan.

Efteråt for vi upp på församlingshemmet och fikade.



Passade då på att knäppa kort på alla kusiner. Det händer ytterst sällan att vi är samlade allihopa.
Är väldigt familjär av mig så det är trist att man ses så sällan =/



Vi tog även ett syskon kort ♥



Storebror, jag och lillebror! Va jag älskar er!!!



Mamma och Catarina beundrar det yngsta tillskottet i släkten. Lilla Tove!



Morfar tyckte väldigt mycket om Toblerone. Så mamma beställde en Toblerone på 4,5 kg!



Det va då den största Toblerone jag sett! Elsa och Nora redo för att hugga in!



Anton hade slips och skjorta och va lätt den stiligaste av oss alla!



Och han är vårat solsken ♥

Det va en sorglig men ändå trevlig dag!


Håll mitt hjärta Håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar
och vill mig väl
Håll mitt hjärta Håll min själ

Som jag väntat alla år
Du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel
Ta mitt hjärta
Ta min själ

Håll mit hjärta Håll min själ
Låt mig vara stanna här
Så allt jag ber dig allt jag begär
Håll mit hjärta Håll min själ
Håll min själ


Kommentarer
Postat av: sara

Tack goa du för din kommentar i bloggen. Tycker så mycket om dig, fast vi inte träffats. Visst e det konstigt ;) Måste snart börja blogga igen. Saknar det, men ändå inte på nåt konstigt sätt...

Fint inlägg. Jobbigt med begravningar. På tisdag så begravs Magnus farmor. Och jag har så himla lätt för att gråta i kyrkan. Sitter alltid och tjuter vid både dop och skolavslutningar. Så begravningar är ju inte enklare... Men det trevliga mitt i all sorgen för Magnus och hans familj är ju att de träffas allihop. Han har ju mång akusiner i stockholm som vi nästan aldrig träffar.



Du är verkligen jättefin på bilderna, det ser ut som du gått ner massor av kilon!! Och Anton är söt som alltid :)

Nu ska jag ktypa ner i sängen och mysa med lilleman. Snart är de tpå tiden att han sover i egen säng, så jag får passa på att gosa ordentligt och ligga och lukta på hans underbara bebisdoft. Snart ingen bebis längre ju :(

Gonatt vännen!!

2011-05-12 @ 22:39:19
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken fin värs !!



Å herregud vad barnen ska ha tyckt det var kul med denna toblerone !!



kram på dig

2011-05-13 @ 06:52:04
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lät som det blev ett fitn farväl, å så FIN du var vännen <3 Och det passar bra att umgås och fika med vänner då det regnar å är grått som i dag :-D Vi får ta en dejt framöver! KRAMIS <3

2011-05-13 @ 09:42:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tur ni hade så mycket barn med, dom lättar ju ofta stämningen något vid sånna tillfällen. Tror kanske att tobleronen kunde göra det med. :-P Det var fint tänkt.



Håller med Therese om hur fin du var. Tycker verkligen om koftan du har på dig, har en likadan själv. .-P



Kram

2011-05-13 @ 11:58:01
Postat av: Rebecca

Det var en otroligt fin begravning och som du säger, många tårar rann.. Men det var en fin och trevlig dag och det var jättekul att träffa alla även om det var under tråkiga omständigheter.



Tycker vi ska dra ihop en grillkväll nån helg och samlas allihopa. Skulle vara så roligt!



Kram från oss

2011-05-13 @ 15:33:43
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Nadja

Nej, vi har fortfarande inte en aning om vad utslagen berodde på. Nu känns det bara knottrigt över huden, men det syns inget längre. Mycket märkligt!



Med mig är det helt okey. Läkarna hittar ju fortfarande inget fel så jag försöker helt enkelt ignorera besvären. Vissa dagar går det bättre, men det hemska illamåendet slår till med sådan kraft ibland att man helst vill gömma sig!



vilken fin begravning ni verkar ha haft och vilken bra idé med den stora tobleronen:) Och som alla ovan mig skrivit så är du jättefin på alla bilderna.. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; jag tycker inte alls du ska ha så dåligt självförtroende för du är verkligen jättefin, en sån person som alltid ser så pigg och glad ut:)



Hoppas ni får en bra helg trots det tråkiga vädret:)

Kram

2011-05-13 @ 16:02:43
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Nina

Caroline: Ja det lättar upp med barn. Dessvärre va det dom som va mest ledsen under begravnngsakten. Dom grät hejdlöst =/ Och det gjorde riktigt ont i hjärtat på oss...

Men efteråt va det full fart!

Tack för komplimangen. Blir så glad.

Och koftan älskar jag! Önskar den fanns i fler färger!

Ha en trevlig helg med din familj! Å du, stort grattis ;-)

2011-05-13 @ 21:05:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad fin du är Nina, skulle också vilja ha sånt skimmer runt mig :)

Begravningar är sorgliga och jobbiga och egentligen är det väl rätt illa att sånt måste till för att man ska träffas. Kram

2011-05-14 @ 10:30:56
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Emzon

Men helvete så snygg och fräsch du är!!! Du ser ju ut att ha gått ner massor i vikt. Hur har du gjort? tips??!!! och tack för att du skrev att Signar är lik mig ibland. De hör jag sällan. kram

2011-05-15 @ 22:33:53
URL: http://emzonsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0