Kraxelikrax

Här är det rena rama sjukstugan =/
Började med att Sam blev dålig i söndags och nu är Anton sjuk.
Dom hostar och snorar om vartannat!
Nu innan Anton somnade så hade han 37.9 i temp så febern är tydligen på ingång...
Hans frisk temp brukar ligga runt 36.8
Tycker det är pissigt att va ensam med barnen då dom är sjuka =(
Känner mig otillräcklig då.
Som tur är så kom barnens farfar och hämtade Sam idag! Han fick leka av sig lite och äta middag där.
Kanon det!
Å medans jag och Anton va nere hos läkaren så fick Sam va hos Malin och Tim

Tack för att du finns Malin!!!




Världens goaste Anton som badar i diskhon uppe i lövsjön =)



Och den lilla rackarungen vänder sig från rygg till mage endast då vi är i Lövsjön... Konstigt ju!
Han har aldrig gjort det här hemma.



Gullunge

Håller tummarna på att små trollen frisknar på sig snart!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det vart jättestor skillnad, är riktigt nöjd faktiskt :)



Tack så mycket :) Jo, vi har fått inbjudan vi också, grejjen är att vi är beräknade till den 25/4, men vi tänker säga att vi kommer om vi inte ligger på BB då :)



Spännande är det, just nu är vi på patienthotellet, imorgon ska det göras tillväxtul och så får vi se vad som händer efter det.. Finns lite att läsa om det i bloggen..



Kramar!

2011-03-31 @ 23:13:56
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag hoppas också det går bra, det är så nervöst att inte veta hur bebisen mår. Och på BM i hoting lät det som att om bebisen inte får tillräckligt med näring så blir det kanske igångsättning för att det är det bästa för barnet..

Å det känns både som att det skulle vara det bästa och skönaste för att slippa oron samtidigt som det känns lite läskigt :)



Det vore verkligen härligt att få föda nu :) Vill så gärna ha vår lilla skrutt hos oss :)



André hälsar tillbaka! Kramar!

2011-04-01 @ 07:50:04
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ni kryar på er snabbt!!! År iaf guld att du har nisse å malin + din familj som ställer upp ju :-) Här börjar holger hosta å snora så jag är inställd på att nått otyg är på G här med... Men tycker vi borde ha turen på vår sida å slippa. Näe, nu blir det latte å utfodring av kidzen! KRAM

2011-04-01 @ 08:05:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag finns alltid för dej vännen!!! <3 Det vet du! Det blev sååå fint i ditt nya livingroom där hemma! :) Känner bara hur jag vill slänga ut min hemska bokhylla genom fönstret ;) Så jag hoppas att få göra det en vacker dag och helst snart! ;)

Ni ser ur att ha haft en underbar dag i stugan idag! Vi har haft en toppen helg i helgen med mycket fisk ;)

Hoppas oxå att vi ses snart! Längtar ju efter er!!!!!!!!!! <3

Puss och kram.

2011-04-03 @ 22:12:13
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0