Min underbara 10 åring!

Hipp hipp hurra för Melvin idag ♥
Min stora kille fyller 10 år idag!




Kan verkligen säga att tiden flyger iväg!
Igår kväll va det skolavslutning.
Till hösten börjar Melvin fyran.



Det värsta är att han nu måste byta fröken.
Dessa tre år har han haft Yvonne. Och hon är verkligen den bästa fröken man kan ha!
Och nu flyttar hon till Karlstad!
Saknar henne redan!



Melvin tyckte mycket om henne, så på han rann det tårar vid avskedet!



Go och glad! Underbara Yvonne!
Men vi önskar henne all lycka!

Men åter till Melvin.
Han är hos sin pappa denna vecka.
Så jag, Sam och Anton far till Melvin och gratulerar han idag!
Fast på söndag blire kalas här hemma för han!

Älskar dig Melvin, till månen och tillbaka ♥

Du är speciell för mig!





Kommentarer
Postat av: Malin

Ett STORT GRATTIS till Melvin på hans 10-års dag idag!! :) han är så fin och du har skrivit så fint om honom, min vän! <3 En go och glad kille! Så ge honom en riktigt STOR och VARM kram från mej idag! Glöm INTE det! ;) Kramar även från Tim, LG och Asterix.

Hoppas att vi ses i helgen! <3

2011-06-10 @ 09:50:49
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

GRATTIS till din lille, menar STORA, kille i efterskott! Tänk så fort tiden gått... Å ja du har nog rätt, har noll koll på vad de heter, men huset som cicci å Lars bodde i förut :-D Nu väntar ett par hundra brädor på mig å penseln... KRAM!

2011-06-11 @ 08:21:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ett sent Grattis till Melvin på födelsedagen!

2011-06-13 @ 09:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0