Midsommar 2011



Mamma hade bakat den godaste och maffigaste jordgubbstårta jag någonsin ätit!
Hel galet gooood!!!!




Mina söta brorsbarn Melker och Arvid!



Storebror, Matilda och Sebastian mumsar tårta =)

Vi hade en jätte härlig helg uppe i lövsjön.
Synd bara att det regnat en hel del.
Inte helt otippat kom det fina vädret på söndagen då man skulle åka hem =/

Men va gör det då vi haft det mysigt ändå =)



Kristina och mamma, fina underbara ni ♥




Mamma bjöd på en drink, men den va inte i min smak så den fick brorsan överta =p
Och fort va midsommar 2011 slut!

Har försökt publicera detta inlägg ända sen igår men det funkar inte! Tror jag blir tokig på Blogg.se.



Den underbara solen lyser även idag. Så fort jag lämnat Sam på dagis väntar en lång promenad! Sen blire nog massa surr och mys med några vänner med barn. Ha en strålande dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0