Njööööt!!!

Ja ni ska veta vilken toppen helg jag hade i Umeå förra helgen!
Sån där helg behöver nog dom flesta små barns mammor ;-)

Och för en gångs skull så handlade jag bara till mig själv. Det händer ytterst sällan.
Men då barnen har en uppsjö av kläder och leksaker så va det nog inte mer än rätt att mamman i hushållet fick sig lite kläder och annat smått och gott.

Pricken över i:et va ju lördagens lunch:

 

KINA MAT!!! I love it! Och det ska helst va friterad kyckling med sötsur sås. Behöver jag tala om att jag befann mig i himmelriket och åt så jag sprack??



Anton myser med världens bästa momma!



Anton är så himla glad hela tiden! Och han skötte sig exemplariskt i staden! Bara åt och sov!
Längtar redan tills jag får fara till umeå nästa gång!
Fast det lär ju dröja....


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men gud, klart du ska unna dig själv kläder och andra saker :) men det blir väl så när man får barn, man glömmer bort sig själv :)

2011-01-28 @ 20:23:08
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja ni har en både rolig och hektisk helg då det är kalasdags å allt. Tur du har M hemma som hjälper till nu, ser fram emot att få se bilder från kalasandet <3 Jätte kram!

2011-01-29 @ 11:08:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Härligt med en sådan helg!

Men gud vad Anton ser stor ut där han sitter hos mormor!!

Mmm, kinamat är jättegott och thaimat också :)

Och att shoppa bara till sig själv är inte så dumt det heller ;-)

Idag har vi inga planer alls. Blir en hemma-mysdag.

Ha en skön helg vännen, stor kram!

2011-01-29 @ 11:59:35
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0