Älskar vårvintern!

Folk brukar säga att man går upp under jul. Men jag har mest problem under vårvintern.
För på helgerna så grillas det varma mackor på löpande band, varm choklad avnjutes, bullar, korv med bröd osv... Det är nått speciellt med att äta ute. Man får som aldrig nog och allt smakar såå mycket bättre!
Så det är en farlig årstid för kroppen =P


Och mysigt äre! Sitta vid ett sprakande eld och bara ha det bra!



Melvin brukar få tjuvköra lite skoter då vi är i sallsjön.



Min goa Anton.



Och Sam! Med ketchup på näsan =P Han älskar att vara ute och är så duktig och nöjd!

Förhoppningsvis så har vi många härliga helger framför oss.
Påsken är dessutom jätte sen iår så jag hoppas man kan sitta i endast t-shirt uppe i fjället och sooola!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina bilder även hos dej! :) Jag älskar vårvintern oxå. Sol och värme och massor av god matsäck ;) Så nu hoppas jag att den är på intågande och även för att stanna, så vi får massor av fina helger framöver!



Självklart ska vi fixa middagar vännen :) Minst två stycken ska vi väl få ihop i veckan ;)



Men nu måste vi sova och hoppas på fint väder imorrn oxå.



Puss och kram tillbaka <3

2011-02-28 @ 23:26:56
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kan tro du njuter av att ha en ny soffa! Du får fota å visa ju!!! Och har M redan börjat jobba igen... du fick minsann inte ha han hemma särskilt länge :-/ Kram kram till er <3

2011-03-01 @ 08:41:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Visst är det härligt med vårvintern, den finaste tiden på året men ack så kort.. Hoppas på mycket sol till helgen då jag är ledig så vi kan åka ut med skotern och grilla många go mackor och annat gott. :-)



Kram

2011-03-01 @ 20:47:28
Postat av: Nina

Caroline: Ska hålla tummarna på kanon väder till helgen så ni kan fara ut! Hoppas det går bra att jobba och att E trivs på dagis!

Kraaam

2011-03-01 @ 20:50:24
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0