En härlig dag!

I söndags så sken solen och himlen va blå!
Så vi drog ut på en skoter tur!



Hamnade i Bellvik på Kärringholmen
Varma mackor och varm choklad är grejer det ;-)



Fam Mårtensson/Sörell va med ♥



Även familjen Westerlund/Sörell ♥ Victoria och söta Alvin myste i solen!



Melvin va ju med han oxå!



Sam och farbror LG fick upp en abborre! Mycket spännande tyckte Sam!

Även fam Henriksson/Wallin va med men lyckades inte få något kort på dom!
En underbar dag!
Och det va ju premiär turen i vår nyinköpta skoterpulka oxå.
Den satt vi bra i =)



En lånad bild, men så ser den ut!

Längtar verkligen till alla fina helger med härliga skoter turer!
Vårvintern är underbar här uppe!

 




Kommentarer
Postat av: Caroline

Å ni ser ut att ha haft en hel mysig dag, men det kan ju inte bli bättre om man har bra sällskap med sig också. :-)



Vars har ni köpt glasögonen som Sam har på huvudet?



Vilka tjusiga dinosar den mor hade virkat till dopet!



Kram

2011-02-23 @ 18:16:41
Postat av: Emma M

Visst är det en bra pulka som grabbarna drog hem! ;) Två hela gånger har jag varit ute med den! :) Längtar oxå till vårsolen och skoter utflykter. Kram hela dan

2011-02-23 @ 19:03:12
Postat av: Marianne

Oj vad jag hade mycket att läsa :) Trevligt! Shit vad duktig du är som rör så mycket på dej! Bra jobbat!

Vilket mysigt dop ni hade, roligt med dinosar till alla barn :) Din mor är duktig!

Ha en fin och svettig vecka!

Kram

2011-02-23 @ 22:54:55
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Nina

Caroline: Dom är köpta på Barnens hus. Kanon bra är dom. Önskar er en bra torsdag. Kram

2011-02-24 @ 07:16:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Verkligen en härlig dag ni ser ut att ha haft! Skotertiden är den näst bästa tiden, snett efter älgjakten ;-P Här är vi kryare i dag så nu ska här kalasstökas för fullt, barnen ska "hjälpa" mig städa ;-) KRAM

2011-02-24 @ 07:38:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja vårvintern är en underbar tid, och i år har vi skoter också :) Hoppas ni hade en riktig myskväll igår och att denna dagen blir bra :) Själv har jag träningsvärk i typ varenda muskel som jag knappt visste att jag hade ;p Kram

2011-02-24 @ 10:00:07
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh ser grymt härligt ut! Vi brukar ofta bosätta oss på Kärringholmen på vårvinterna också. Jag har ju min stuga precis nästan vid skoterleden, innan man kommer ut på själva sjön. :) Hoppas det blir fina helger framöver så man kan vara ute hela dagarna. Kram kram

2011-02-24 @ 14:32:32
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0