Tröttsamt...

Ibland kan man bli lite trött då man tränar på att sitta...

 

Oj så trött Anton blev härom veckan då han satt i soffan!

Det händer så mycket i hans utveckling nu! Som vanligt vill man bara stanna tiden!
Han är så pigg och vaken. Så medveten om saker och ting! Otroligt lättflörtad. Glad för jämnan!
Älskar att busas! 
Och har upptäckt leksaker nu! Och gör monster ljud!
Lattjo lajban roligt!
 
Idag har jag vägt mina guldklimpar!

Anton väger 6200 gr och är 61,5 cm lång
Sam väger 11,2 kg och är 85 cm lång.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej! Tänkte att jag inte redan nu kan bli dålig på kommentera så ska försöka hålla andan uppe. Vad glad jag blev att jag får fortsätta följa er :-) Vilken liten sötis n' Anton är. Hihi. Men nog går det väl lite väl fort, föddes han inte just? Men å andra sidan blir jag lika chockad varje gång jag ser Alvin gå. Han ska väl inte gå än???!! Men de är för goa alla dessa ungar! :-) Sköt om dig och er. Kramar

2011-02-09 @ 23:34:03
Postat av: Emma M

Godmorgon! Tror mina ögon snart går i kors... Isak har hållt oss vaken en hel del i natt. Som tur är så händer det inte ofta. :p

Söt Anton, stora killen. Visst går det fort. Isak utvecklas så mycket oxå och det går för fort tycker man. :)

Vi ses snart! Så trevligt vi kommer att få! ;) Kram

2011-02-10 @ 08:26:40
Postat av: Bea

Men han är ju sååå söt din lilla kille! ;)

Ja, det går alldeles för fort för de här små liven, jag skulle vilja stoppa tiden en stund. Hjalmar tar tag i allt som går och går med det runt överallt, vill gärna klättra upp för trappan, älskar att busa med sina stora systrar och charmar sin mamma varje dag! ;)

2011-02-10 @ 08:32:51
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Nina

Tomas: Du och damp Ruth kommer va saknad. Hoppas du kommer trivas kanon i stora umeå ;) Kram till dig!

Emma: Men va jobbigt. Men tur att de är sällan de händer. Söta Isak! Melvin fick magsjuka igår kväll i så nu är väl jag portad från dagens besök hos V :( Gahh! Kram kram

2011-02-10 @ 08:38:19
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Victoria

Va söt han är Anton :) klart det kan va jobbigt med allt nytt man ska lära sig hela tiden. Å efter att jag läst ditt svar till Emma så få du nog stanna hemma idag ;) typiskt! Trodde ni gjort bort det där nu. Kram

2011-02-10 @ 09:22:25
Postat av: sara

Naaw lillhjärtat. Vad söt han är :)

Ja hjälp vad mycket som händer i deras utveckling nu. Man hinner ju inte med. Nya ljud varenda dag. Jacks roligaste ljud (tycker han själv) är när han gör pruttljud med munnen och spottar samtidigt..hihi

Älskar att pussas och sagla ner hela sin mamma :)

Idag ska vi prova på babyrytmik för första gången. Han gillar ju verkligen när vi sjunger, så vi får väl se ifall detta är nåt kul. Vet inte om han är för liten för att uppskatta det. Men det är ju alltid kul att träffa lite andra mammor och bebisar :)

Stackars er som åkt på magsjukan igen. Hoppas det snabbt går över!

Kram <3

2011-02-10 @ 09:43:00
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Catarina

Förstår att sjuka barn står dig upp i halsen nu. Är hemma även jag med barna, har haft tur att mamma ställt upp två dagar. Jobbade lite inatt och kom hem när L-O skulle fara på jobbet.

Sköt om er ♥

2011-02-10 @ 10:23:04
Postat av: Therése

ååh vad söt han är :)

2011-02-10 @ 12:17:02
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fy inser av kommentarerna ovan att du eller någon anna ni fam har magsjuka igen huga! Hoppas den blir lindrig... Å du må tro att jag hade skoj med Kristina i går :-) KRAM

2011-02-10 @ 15:42:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Louise Lind

ja de är inte lätt att bli stor o måsta lära sig en massa!! krama om gofisarna!!

2011-02-10 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0