Sam

Man ser nu att Sam blivit större. Han leker på ett helt annat sätt!


Detta är då en av favoriterna. Att sätta ihop alla bitar! Han kan hålla på lääänge! Och håller gärna till på vardagsrums bordet! Men det är snart ett minne blott. Vardagsrums bordet alltså ;-)


Bada är ju lattjo lajban kul oxå =) Och nu har han ju fått en bad kompis ;-)  Att tvätta dockan är skoj!



Han tog och letade reda på sina solglasögon i fredags då det va så soligt!



Han blev ju sååå söt! Min lilla tuffing!



Annars så brukar han läsa en hel del. Grävar boken och Totte går till doktorn är stora favoriter!



I lördags så åkte hela munderingen på! Klart man måste va utrustad då man ska såga!



Jisses så vi skrattade!

Underbara Sam! Han är bra charmig och go mellan vredes utbrotten ;-)
För shit pommes frotes vilken humör killen har!
Undra vem han ärvt det av?? * visslar oskyldigt*


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gud jag är så vimsig, vet inte om jag svarade på sin sista kommentar ang. arbetsförmedlingens regler? Hur som helst, Erik jobbar på Datakompisen :)



Det är ju guld att ha jobb, men desto svårare att pussla ihop dem. Dessutom är jag sjukligt trött på vården, så det blir nog plugg för mig :)



Du har aldrig funderat på att plugga vidare någonting? :)

2011-02-24 @ 14:57:47
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

De sista bilderna var uuuuuuuuuunderbara, givet den dagen han tar studenten ju!!! Hoppas nacken blir bättre <3 KRAM

2011-02-24 @ 15:08:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: louise lind

Ja vissla på du!! Vi vet ju var humöret kommer ifrån, men jäkligt söt är han!! /kram

2011-02-24 @ 20:13:43
Postat av: Rebecca

Du, jag undrar om det dära humöret ligger i släkten på nått vis ;) Hehe..



Söt är han lilla Sam, men det är alla dina barn, skulle vara himla roligt att träffas nångång tycker jag :)



Kram

2011-02-24 @ 20:41:41
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näe, öroninf igen?!?! Stackarn. Hoppas det går fort att ni får komma till umeå, rör verkar vara enda lösningen. Krama om goplutten å så önskar jag er en fin helg! KRAM <3

2011-02-25 @ 07:40:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Ni har också väldigt fina barn måste jag då säga:)

Men vad duktig sam är som pusslar med den där mattan. Adrian han bara river och sliter med sin och har inte alls ro att pussla ihop den, utan det är jag eller Markus som får göra det. SUCK!

2011-02-25 @ 13:36:24
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Emma M

Sötaste Sam! ;) Tråkit att han måste vara sjuk jämt bara.. Hoppas att ni får hjälp med öronen. Ha en trevlig helg å så måste vi träffas nästa vecka tycker jag!! Kram

2011-02-25 @ 15:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0