Utmaning.

Har fått denna utmaning av min kusin´s flickvän Rebecca
Tackar =)




Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 andra bloggare
(Skriv till dem att de fått award).

Så här kommer 7 saker om mig:


1: AVSKYR fötter!!!! Fast inte bebis fötter då ;-)

2: Älskar att spendera pengar! Inte ekonomisk för fem öre! Men jag börjar bli bättre ;-)

3: Lite smått bortskämd, är rätt så van vid att få som jag vill!

4: Tror på ödet!!!

5: Vårvintern och sommaren är dom bästa års tiderna!

6: Tycker INTE om hundar! Är absolut ingen djurmänniska! Så i vårt hushåll kommer det aldrig finnas något husdjur (förutom dammråttor)

7: Badar oftast 1 timme per dag =p

Denna utmaning har gått runt bland de flesta bloggar i några år så jag väljer att inte skicka den vidare. Utan den som känner sig manad kan anta den!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, så mycket kött får vi inte plats med :P Tar lite pö om pö här :) Fått forsla lite kött till Åsele ikväll då det börjar bli fullt i frysen, men det är ju guld värt :)



Nej, det är länge sen vi hade henne :( Ska åka och hälsa på henne i morgon, har inte sett henne sen i början på sommarn. Hon lär väl inte känna igen en längre :/

2010-09-19 @ 23:53:40
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det blev ett skitslut på förra veckan, håller med, ville ha en röd regering, och att SD inte skulle komma in :-/ Men, men.... Vå får se om de får ihop en reg, eller om det blir nyval så småningom, inte helt ovanligt vid borgerliga minoritetsregeringar.



Ja idag skiner solen, vågen är snäll, R & S party ikväll å vinnster på tradera - jag är jublande glad ;-D



Kram å ha det fint nu när Meller kommer hem <3

2010-09-20 @ 11:09:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

ASG menar living and room men var inne på Room & Serve bloggen så därav förkortningen, ha ha, är lätt yr i bollen ;-P Ses väl i kväll då!

2010-09-20 @ 12:43:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0