Ny vecka!

Då har vi påbörjat ytterligare en ny vecka!
Och i veckan händer det ett å annat! Så den lär ju flyga fram precis som vanligt!
Och Melvin har kommit hem ♥

Imorron är det dax för besök hos BM igen. Tyckte jag nyss va där. Hoppas på att allt ser bra ut!
Sen blir det en tur till Strömsund med mamma! En tur på Dollar är ju självklart!
Kanske hittar nått sött åt bebben på Heléns kläder!




Vi va upp till Lövsjön i helgen som va! Och där hade jag och Sam det bra. Mikael och pappa grävde och åter grävde hela helgen lång. Men nu har vi en stoooor gårdsplan däruppe!
Sam åkte mest fyrhjuling. Han är helt tokig i den!




Mina sötisar!

Nu börjar Biggest loser - Sverige!
Inte att missa!
Skulle själv behöva va med i detta program ;-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej fina vän!



Vilken tur att du har Melvin i veckan. (Kolla min blogg). Hur ser det ut till helgen? Håller ni er på hemmaplan? ;)

Kram hela dan

2010-09-06 @ 20:53:07
Postat av: Marianne

Ja de älskar ju oftast att bada de små :) Hoppas Ni får en härlig vecka här hemma är det tyst...

Ha det fint!

Kram

2010-09-06 @ 20:56:08
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: nadja

Ja hon är verkligen superduktig Therese. Hon gjorde en likadan tavla åt Enzo så jag tänkte framkalla dem som postertavlor sedan:)

2010-09-06 @ 21:03:17
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Ida

Wow en fyrhjuling, en sån skulle nog Neo bra gärna vilja ha :)



Nja kryper fullt ut gör hon väl inte riktigt än, men några steg tar hon. Går fortare att dra sig fram än. Hoppas hon kryper ordentligt snart för hon blir så dammig om kläderna :P i och för sig slipper jag ju dammsuga så ofta istället, bara att ta ut hon på bron och damma av ;P



Nä valet är inte så himla lätt och helst när man får ett helt block med på köpet, röstar jag på sossarna så får jag ju med mp och deras bränslepolitik. Man är ju fostrad i ett "rött" hem, och än om jag har det bra nu så skulle jag nog aldrig kunna rösta blått.



Kram

2010-09-06 @ 21:43:14
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas det går bra hos BM och att du likt mig gör massa fynd när ni åker till ström :-) Ha det fin <3 KRAM

2010-09-07 @ 09:14:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: nadja

Jag tog den i svartvitt, får se hur den ser ut när den kommer hem..:) Vore roligt att ha i färg också för att få med hårfärgen:)



Såg på FB att du skulle klippa dig idag.. Jag vill OCKSÅ!

2010-09-08 @ 09:21:54
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så trist att du känner dig okry, hoppas du piggar på dig! Men på slutet är man ju periodvis orkeslös, även om jag mer blev speedad som en duracell kanin ;-P Skulle behöva den orken nu känns det som, är sååå trött. Tur man får komma ut snart då jakten börjar, då blir man piggelin :-D KRAM

2010-09-08 @ 11:37:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0