Lördag

I veckan fick jag tips från en blogg jag läser att Didriksson Tignes fanns här på ortens sportaffär. Just denna fick ju bäst i test i Vi föräldrar!
Det va ju bara att skynda sig iväg och köpa en medans det fanns några kvar!
Så nu är Sam redo för vintern ;-)




Didriksson har ju enormt fina och bra barnkläder!
Ja även till oss vuxna oxå. Hittade en jacka jag blev så kär i men det är ju ingen mening att köpa en sån dyr jacka detta år. Får ha det som mål nästa vinter. Att gå ner massor i vikt och sen köpa en Didriksson jacka som belöning ;-)

Men dessutom har sportaffären även 60 % rabatt på vissa kläder.
Så jag fyndade en softshell jacka till Melvin för lite och ingenting! Kanon bra!

Och på tal om Melvin, idag ska han komma hit till Dorotea så ska vi gå på bio ilag! Mys att få rå om han ensam.
Snart kommer det ju en till bebis!

Mikael och Sam har dragit till Sallsjön över dagen.
Så det är tyst och lugnt här hemma! På gott och ont!

Igår fick Sam 7 påsar!!!! med kläder av sina kusiner! Snacka om julafton!
Tack och åter tack! Det är verkligen guld värt!!!


Kommentarer
Postat av: nadja

Nej, jag har tänkt att jag skulle ha hört av mig och klagat men totalt glömt bort det.. Nu tror jag det är för sent, skulle nog ha gjort det direkt när de kom. Det syns ju inte jättemycket, men när man vet om att det finns där blir det störigt ändå!



Det känns verkligen jättetråkigt att Freddan måste jobba, hela helgen blir ju förstörd. Och som det lät igår måste de jobba över lika mycket i oktober också:(



Hoppas ni också får en fin helg och att ni får roligt på bion ikväll:)

Kram

2010-09-18 @ 10:42:48
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Erika

Det är verkligen guld värt att få kläder till barnen! Jag har fått massor av Kia & goda vänner i Stockholm!



Sån tur att ni fick tag i overoller till killarna!:)



Jo, vi ses å bion!

2010-09-18 @ 11:40:11
URL: http://talbacka.blogg.se/
Postat av: Maria Lindqvist

Tackar! Jojjomen, det är små mini Jens båda två, även fast Joel är mer lik än Jon. Till sättet kan man nog säga att det är 2 mini Emil i lönneberga. ;) Värre busungar tror jag är svårt att hitta.

2010-09-18 @ 12:14:35
URL: http://tvillingmammanpalandet.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja visst är det kanon att få en massa kläder. Shadia var hit med en hel resväska med små tjejkläder, och sen var det bara att säga till när jag behövde större storlekar :)



Mysigt att gå på bio, Neo älskar shrek, men idag har han följt med farfar m. sambo och Hampus ut på tur. Så vi får nog gå på bio en annan gång :)



Jo nu har jag testat den där duschcremen och den var ju för underbar :) Tackar för tipset igen :D



Kram

2010-09-18 @ 15:24:20
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: nadja

Det brukar ju vara veckans höjdpunkt på fredagarna när Freddan kommer hem tidig och man vet att han har två dagar ledigt. Men ska han då jobba lördagen också så känns hela helgen förstörd.



Vad mysigt ni verkar ha haft det idag:) Var bion bra? Själv har vi varit ner till huset ikväll och kollat.. Huga vad mycket som måste slängas och vad mycket som måste fixas innan vi kan flytta in..

kram

2010-09-18 @ 19:07:12
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Emma

Absolut, jag håller med dig till fullo! Bort med Reinfeldt & co!!



Och vilken bra award du gjorde, jag känner mycket igen mig i vad du skriver - Det är tufft att vara hemma själv. Det är en busig 3-åring, en bebis, ett hus, en hund ... så tid för mig själv har jag aldrig just nu då jag slocknar direkt Loke somnar vid 23-tiden. Men om 3-4 helger så ska jag ut med kompisarna & det ser jag mycket fram emot!! Egen tid + lite fest + lite dans :-)



Kan tänka mig att det är tungt många dagar för dig också som är höggravid & har en på 1 ½ år (minns Nova då hon var i samma ålder, hon var ÖVERALLT & ser & drog i allt hon hittade;)



Men vissa dagar går det bra & man känner sig stark, det pendlar sådär..



Hoppas du haft en skön egendag!!

2010-09-18 @ 21:16:27
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så du fejjar å står i, duktigt! Men antar du passar på nu när du kan så allt är klart tills Tjorven kommer. Här händer noll... Måste ta å städa å göra höst... iaf innan jakten drar igång i oktober igen. Nepp nu ska vi fixa i ordning oss inför vi ska gå till Bella med paket! Kram kram

2010-09-19 @ 08:28:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Ja visst är det så.. Jag älskar färg, kanske inte överdrivet.. men färg ska det vara.



Ja, dom har säkert en bra anledning att införa en sån koll.. Sen att man råkar hamna i det "området" eller vad man ska säga fast man inte är överdrivet eller farligt stor får man väl försöka uppskatta lite i stället då. Man får ju mer information om bebis iaf :)



Funderar på att ringa dig nån kväll och surra lite och höra hur allt är... var ju en evighet sen jag fick prata med dig juu! ;)

2010-09-19 @ 13:11:43
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0